Uskotteko että voitin napatanssi kilpailun??

Sitten kyllä jouduin loppuillasta pöydällä tanssimaan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2010 - 13:38

uskotaanhan me jos niin kerran kerrot,

kaitpa se videoitiin ja laitat näytille juutuupiin heti kun palaat, eiks juu.... ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2010 - 13:41

Joo kyllä uskon, oli varmaan kivaa...
Mitäs sait siitä hyvästä...
ONNEA!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 14:19

Mitäpä tuota epäilemään, jos kerran niin sanot tehneesi. Onneksi olkoon hienosta voitosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 15:21

Oliko Liisukka kysymyksessä Pohjois-, vai Etelänapa tanssikilpailu. Hyvä jos Suomea edustit kunnialla.
Ja pöytäkin vielä kesti painosi. No onneksi ei ole iisellä sitä pelkoa, että pöydälle joutuisi nousemaan ja
napaansa näyttämään, taitaa olla poikien pöydänjalat niin heppoista tekoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 15:44

oolálaa! mahtavaa Liisukka! onnex olkoon!
ei sentään kuitenkaan sylitanssia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 16:45

Onnen toivotukset liisukka, jos noin kävi. Ostithan justiin uudet hienot bikinitkin.Suomen edustajana varmasti olit komein. Oliko ilolientä vai menikö ihan vesilasin kera.Taisi ollakkin kuivanmaan harjoitus, kun pöydällä piti tanssia. .Pidähän hauskaa.Kun sinne olet mennyt. Onnittelut vielä kerran.
Koti jaksaa odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 16:51

Mixei uskottas.Siellä taitaa olla tosi mukavaa:-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 17:19

Mitä sitä epäilemään. Olethan kasvattanut kuntoakin pitkin loppukesää. Paljon onnea iloiselle voittajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 19:54

Uskotaan,uskotaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 10:03

Olikohan kyseessä napatanssi, vaiko napojen vaihto. Uskon kyllä juttuusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 16:28

Uskotaan, uskotaan. Onnea vaan kovasti paljon. Meikäläinen suoritti taas napojen ja ympärystöjen pesuja tänään...tasan ei käy nyt onnen lahjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 21:43

Sinustahan voi uskoa mitä vain. Olithan viimeksi mannekiininakin. Eihän vain ollut tanssissa napantereilla osuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 05:10

Uskon ja paljon onnea.