Mitä sinulle tulee ensinmäisenä mieleen väristä vaaleanpunainen?

Minulle tulee yksi kaverini aina mieleen. :3

Avainsanat: vaaleanpunainen väri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2010 - 22:06

mummovainaan pitkäpulttuuset aluushousut.

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta vastauksestasi! :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2010 - 14:00

Elviksen amerikanrauta (auto) ja Pink Panter.

Nuo ensimmäiseksi. Jos oikein enemmän ajattelee, niin jotain muutakin saattaisi olla kuten pepe leivos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 14:22

Mulle tuli ykkösenä mieleen Roosa-nauhakamppanja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 14:29

Pienet tytöt ja leikit. Barbeilla oli paljon vaaleanpunaista.Vauvat myösBrinsessa.Hattara ja mansikkajäätelö.

Lisätty: 19.10.2010 - 20:05

Voi että, Nennillä on komia kuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 14:31

Possu;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 14:43

Tyttäreni tulee väristä mieleen, minä hänet hukutin lapsena vaaleanpunaiseen, hän sai ensimmäisen tyttären ja sanoi että ei mitään vaaleanpunaista hänelle, mieli kuitenkin muuttui ja tämä toinen tytär on joutunut myös vaaleanpunaisissa asuissa olemaan useimmiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 14:50

Hyväksi vatkattu puolukka marjapuuro, johon on varovasti lusikalla nosteltu vaniljakermavaahto.

Olettekos huomanneet toiset napsulaiset, että vaniljakermavaahto sopii melkein ruokaan kuin ruokaan, no ei nyt liene tosin, mutta oaitetaan siteeksi totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 15:16

tässä päivänä muutaman oli kolmensepän aukiolla muistutus ainakin paris pinkistä jutusta, nämä nyt tuoreempina ensimmäiseksi tulee mieleen

rajavartija.blogspot.com/201...n-pop.html

Lisätty: 19.10.2010 - 19:37

tai sitten tämä

valperi.blogspot.com/2007/04...sofia.html

Lisätty: 24.10.2010 - 14:45

tai sitten tämä

rajavartija.blogspot.com/201...lkija.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 16:10

Vaaleanpunainen pantteri!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 16:18

Sama täällä. Vaalenpunainen pantteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 16:33

Mulla tulee mieleen.... sydän tai marsipaani ♥

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 17:32

roosa-nauha kamppanja tuli heti ekana ja tokana se vaaleanpunanen possu ....no sitä et kylläkään kysynyt , mut vastasinpa vain...kun kerta tuli mieleen... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 18:38

Kaunis väri. Juuri nyt neulon itselleni vaaleanpunaista kaulaliinaa ja eilen hankin autooni lumilapion ja jääskaraban, jotka ovat vaaleanpunaisia ja pieni osa niiden hinnasta menee Roosa nauha -kampanjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 20:57

Vanha rosa kelpaa - mattapinkkille on vaikea löytää kohdetta mikä saisi olla sen värinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 20:59

Vaaleanpunaiset sammarit, jotka ostin Nicole-nimisestä kaupasta 70-luvulla ja joiden hinta söi suuren osan kesäpalkastani, mutta olivat sen arvoiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 08:18

Pink panther eli Vaaleanpunainen pantteri!.Jotenkin myös tulee mieleen blondit... sorry!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 12:12

talo... asun vaaleanpunaisessa kerrostalossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 21:14

Se vaalenpunainen pantterihan se heti mieleeni välähti.
Loisto kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 05:19

Yksi lemppareistani, kaunis sävy.