Kuinka usein käyt syömässä hampurilasbaarissa?

Avainsanat: hampurilaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2010 - 13:58

Silloin kun lastenlapset niin haluavat. Yleensä kuitenkin käydään leipomossa munkkikahvilla ja pillimehulla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2010 - 13:00

En syö koskaan hampurilaisia,olen vissiin jo siitä iästä kasvanut pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 13:06

En käy oikeastaan ikinä syömässä hamppareita, mutta niitä tulee haettua kotia. Varmaan kerran kuussa. :3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 13:22

Melkomoisen harvoin tulee hampurilaisella poikettua. Olisikohan 1-2 kertaa vuodessa ja käynnit saattavat siitäkin harveta nyt kun keskustelu eines- ja hampurilaislihan koostumuksesta kertoo hurjia juttuja niin sanotun lihan laadusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 13:25

jaa -a. kyllä se niin harvinaista on että pitää sanoa jotta 1 - 3 kertaa vuodessa...maksimissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 13:28

Ei maistu.
Kotona joskus teemme kunnon lihasta ja säälillisestä sämpylästä itse.
Lapsetkin yliteini-ikäsinä haluavat terveysnäkökohdat täyttävää ruokaa.
Hulluu lehmää loppui aikoinaan hamppareilla käynti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 13:37

En koskaan kun en syö hampurilaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 13:44

Hampurilaisbaarien tarjonta ei oo meikäläisen juttu.Satunnaisesti voin grillikiskalla käydä porilaisen syömässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 14:35

En muista.Joskus voin eksyä. Sieltä sitten pian kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 14:59

En ikinä ole käynyt suupalaakaan pistämässä suuhuni.
Olen niin onneton niissä paikoissa, kun en tiedä miten käyttäytyä.
Tulimme vuosi sitten Helsingistä muuttokuormani kanssa Keuruulle ja
poikkesimme Tampereen lähellä jotain syömään. Minä Olin kuin H- Moilanen,
täytyi ensin viivytellä ja katsella kuinka täällä syödään. Oli joku ABC-asema.
Voinko pitää haarukaa oikeassa kädessä ja syödä siten. Mutta pois sieltä selvisin
ehjin nahoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 16:15

En käy baarissa mutta joskus drive in paikasta ostan kevyttä purtavaa ja syön sen ajaessani. Nääs minun autossani saa nauttia eväitä ja puhella kuljettajan kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 16:16

Todella todella harvoin...
ehkäpä 1 kertaa 3 kuukauden sisällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 17:42

lastenlasten kanssa ja sekin on harvoin , niin poiketaan hesellä , jos ollaan oltu shoppailemas ja nälkä yllättää se on heidän herkku hetkensä, kun ei vanhemmatkaan vie heitä grillille niin mummi ja ukki sit joskus ... kyllä saakin sen jälkeen ison halin ... pieni on pahe , mutta pitää sitä joskus hemmotella lapsenlapsia , jotka niin hartaasti sitä anelee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 18:46

Kerran viidessä vuodessa, tai jopa harvemmin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 20:03

Olen ohittanut pikaruokapaikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 21:04

Ehkä kerran vuodessa jos silloinkaan. Jos ei mitään muuta ole tarjolla, niin silloin kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 08:51

En koskaan, en ole ikinä käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 21:10

Pari kolme kertaa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 05:20

Käyn silloin kun lapset haluavat herkuttelemaan.