Mitäs tykkäsitte tanssikisasta?

Mie kyllä yllätyin siitä,että kuka nyt joutui lopettamaan tanssikisat tänään.Tipahtiko kenties oma suosikkiparisi.

Avainsanat: tanssi mukavaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2010 - 18:47

Mielestäni oikea pari putosi. Kyllä Maria on melko kankea tanssimaan tanssia kuin tanssia. Eikä ole tähänkään mennessä notkeammaksi tullut, joten... Siinä olen samaa mieltä, että Jethron kanssa kyllä taas pelleillään... mutta ehkä Suomen kansa on tällaista...? Toivoisin kyllä, että seuraavalla kerralla putoaisi, jotta voitaisiin vertailla ihan oikeita pareja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2010 - 21:21

Joku sieltä vaan aina putoaa. Marja oli pettynyt ,selvästi. Tultiin Helsinki-vantaa lentoasemalta tossa 19.30, mutta kerittiin katseleen .Ihania pukuja ja kauniita voimakkaita värejä.. Lauralle ei tukkamalli sopinut.Silvo parinkanssa aika hyvä .Ihana on katsella .Tykkäävät treenata ihan selvästi.Mariakin olisi halunut oppia lisää.Nyt täytyy mennä miehensä kanssa tanssikurssille.Retro ja susaa, onni potkii. Osaavat esiintyä.Aivan hurmaavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 21:24

Tansii tähtien kanssa, aivan ihana ohjelma. En odottanut , että pari joka putosi olisi ollut se.
Mielestäni se setä elefantti olisi joutanut jo pois. Mutta meillä on jokaisella oma mielipideoikeus.

Lähteet:
minun mielipide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 22:51

kyllä sieltä ois voinut tippua ihan toinen pari ..mutta tässäkin pelissä ekut määrää ei taito :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 06:23

kysymyksesi johdosta senverran olin nyt utelias että vilkaisin MTV3 sivuilta, ketkä siellä tanssivat. en voi kommentoida putoajia tai voittajia, en ole katsonut kyseistä ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 07:36

Jetroa pidetään taas siellä kynsin hampain niin kuin viime kerralla kanki Kaikkosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 10:01

Kukahan pari sieltä putosi? En katsonut koska seurasin erästä ohjelmaa netin kautta Saksasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 10:11

Olen pettynyt kun Maria putosi. Jethron kansansuosio oli ylimitoitettu tanssitaidon suhteen. Sellaista se on. Ei tiedä vaikka voittaisi koko kisan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 13:17

Tykkään katsoa justiinsa tämmöisii ohjelmii! :) Hämmennyin aika lailla kun Maria putosi, koska minusta hän oli hyvä oppilas ja osasi! ^^ Harmittaa koska hän näytti niin pettyneeltä. :/ Kilpailut on tämmösii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 19:53

Ihan väärä pari putosi - siellä oli yksi heitä huomattavasti huononpi pari. Tuomaritkin jo sanoivat suoraan. Mutta kuuluisuus riittää kerämään pisteitä, silloin ei taitoja tarvita.