Oletteko jo ottaneet kielonjuurakot ylös joulukieloja varten? Tietysti omalta maalta tai omasta kukkapenkistä. Aion tänään kaivaa.

Avainsanat: joulukielot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2010 - 10:12

ihan tilasin joulukielot. mutta kun saan ne omalle pihalle keväällä -ehkä pystyn hyödyntään sitten tulevaisuudessa.

Kysyjän kommentti

Puutarhakielot leviävät kukkapenkissä todella hyvin. Oikeastaan vaikea hävittää. Siksipä niitä riittää hyödytettäväksi joulukieloiksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2010 - 09:43

En koskaan ole niitä luonnosta kaivellut. Tuleeko niistä tosiaan julukieloja.Empä ole kokeillut.

Lisätty: 18.10.2010 - 20:20

www.youtube.com/watch?v=0GT_pQ3FPdw

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 10:01

Rauhoitettu kasvihan tuo on. Kukkikoon siellä missä kukkii ja vieläpä kauniisti.
Suomen kansalliskukka, joka kuvaa humalanhakuista henkilöä. Tuoksuu ja nuokkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 10:15

Eipä ole tullut nostettua, mutta tasetteja ja tulppaaneita ja hyasinttejä olen kasvattanut jouluksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 21:36

Valkoiset kielot ne luonain on, aatokset johtaa luo kaivatun.
Annan kieloille talviunen rauhan ja keväällä katselen luonnossa niitä, ellei joku
riivattu revi niitä jo puolinuppuisina, kuten tapana näytää olevan.

Lähteet:
om mielipide

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 00:39

En ota. Annan niiden kasvaa luonnossa mihin ne kuuluvatkin.