Nyt aamu aikainen ihan pimeää ulkona. Kettu haukkui tuossa metsikössä ,Kun kissat laskin pihalle. Mites teillä heräillään.

Lähden ihan kohta kävelylenkille.Kahvit juotu ,maalaispullien kera.Liukashan tiekin jo on.
www.youtube.com/watch?v=7hVES3ERk7w

Lisätty: 17.10.2010 - 10:05

Ei ole naapuria .Olen useasti kuullut se matkii haukuntaa jää vähän puolitiehen haukunta,
enemmän haukontaa.Mutta selvästi kuuluu, joka ei tiedä ihmettelee mikä se oikein on.

Lisätty: 18.10.2010 - 20:41

wikikko.info/wiki/Kettu#.C3....4.C3.A4net

Lisätty: 18.10.2010 - 20:48

www.suurpedot.fi/gallery/mai...itemId=305

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 00:35

Meillä heräiltiin ihan normaaliin tapaan. Väsymys päällä kun koko yö tuli oltua konsertissa.

Kysyjän kommentti

Kaunis kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2010 - 07:46

Pimeää on täälläkin, minulla on täällä yökylässä 3 pikkuihmistä ja nukkuvat vielä, aamupalat olen heille tehnyt valmiiksi ja odottelen koska toiminta täällä alkaa, ja mamma saa juosta ja passata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 09:57

En ole koskaan kuulut ketun haukkuvan. Osaakohan tuo edes sitä taitoa. Veikkaisin naapurin koiraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 10:10

Mansikka piirakka lämpöisenä ja kahvit valmiina...
Koira jo ollut ulkona, mikäs täss ollessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 21:31

Kauralesepuuro syöty jo 13 ja puoli tuntia sitten. Muuttokuorman järjestelyä naapurissa päivällä ja nyt illan olen kutonut pienille varpaille sukkia, sekä tanssinut sukkapuikkojen kanssa pirunpolskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 08:31

Sekä aamuisin että iltaisin on pimeää mutta en ole kuullut että haukkuisi, sehän on koirien tapa. kettuja ei ole näkynyt meidän lähettyvillä mutta muualla olen kettuja nähnyt, myös ulkomailla.