Hyvää huomenta! Syöttekö hampurilaisia?

www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=2264568

Avainsanat: hampurilaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2010 - 19:41

En käy hampurilaispaikoissa.
Joskus teemme kotona kunnon lihasta ja höysteissä kotihapparit.

Kysyjän kommentti

Itse väsättynä saa mieleisensä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2010 - 08:30

En syö hampurilaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 09:00

En ole hampurilaisten ystävä olenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 09:57

taitaa olla aika monta vuotta siitä kun olen viimeksi hampurilaisen syönnyt, tuskinpa innostun tästäkään uutisesta niin paljoa että menisin lähiaikoina sellaista syömään ainakaan missään pikaruoka paikassa ...

amerikkalaisen korvauskäytännön mukaan sai varmaan miljoonan vahingonkorvauksen draumaattisesta kokemuksestaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 10:03

Kylläpä joskus tulee mutusteltua, ja nuo jutut ovat uskomattomia mutta totta.

Muistan lapsena kun ostin kuuman mehun ja pumppernikkelin, Turun urheilupyuston kahviosta (vuosikymmeniä sitten) sain pumppernikkelistä ison ruosteisen naulan sattu muuten hampaaseen.

Jaa olihan tässä taannoin että pakaste vihanneksista löytyi hiiren pää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 10:11

Olen elämäni aikana syönyt noin 10 hampurilaista...ei kuulu siis ruokavaliooni millään muotoa eikä tuo "lisäherkku" saa minua syömään niitä tästäkään eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 14:00

Nuorempana hampurilaiset olivat herkkuani ja niitä tulikin syötyä sen verran usein, etteivät enää herätä mitään mielitekoja. Eivät mielestäni edes maistu niin hyviltä kuin ensimmäiset Carrolsin Carolinat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 15:57

En montaa ole syönyt eikä siellä kondoomiakaan ole välissä näkynyt. Ei varsinainen ruoka minulle tuo hampurilainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 17:36

en eläissäni ole käynyt hampurilaisbaarissa, valehtelen kävin ostamassa tyttärelleni ja hänen lapselleen "hampparin". Poistuin siis välittömästi. Aterioinut en ole kertaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 18:37

Hyi, olkoon mikä uutisointi. Syön hampurilaisia kun haluan välillä herkutella ja silloin suuntaan kohti heseä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 09:34

En tarkoituksellisesti. Joskus tulee syötyä pikaisena huikopalana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 11:45

Ehkä kerran pari kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 15:35

Muuatman kerran vuodessa syön kanahampurilaisen, kun käymme poikani kanssa hampurilaisella. Tällainen "gourmetruoka" kuuluu hänellä perinteisiin koulun syys- ja hiihtolomalla sekä koulun päättäjäispäivien ohjelmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 00:23

Aina ja jatkuvasti. Tänäänkin ostin viisi kahdella eurolla, tuolla ne jääkaapissa odottavat näläntunteen iskemistä.