Kurkisteleeko valperi tämän päivän Ilta-Sanomien matkavisassa?

www.iltasanomat.fi/matkailu/

Avainsanat: matkavisa valperi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2010 - 17:31

Ai että oikein lehtiin pääsin vaikken tämän enempää ole rötöstellyt !

niin ja ihan oikein muistitte, juuri tuo kuva oli ensimmäisenä logonani täällä Napsussa (ja monessa muussakin yhteydessä)

arvelin sen olevan hyvinkin sopiva, siinä on oikeaa asennetta ja mukava homma, saa vähän uutta perspektiiviä asioihin, tai vaikka niihin ohikulkeviin tyttöihin, kun katsoo uudesta kulmasta ....

valperi.blogspot.com/2009/10...okuva.html

Kysyjän kommentti

Onhan siinä olemista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2010 - 12:35

Bratislavastahan on kyse...
Tukholmassakin oli tällainen joskus muistan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 12:40

iihan selkeesti valpperi siellä kurkkii ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 12:43

Kukas muukaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 12:54

On bloggeriinsa käynyt kuvaamassa saman kaivosta kurkistelijan kuin IS:kin.
Tuskin muuta yhteyttä.

Čumil-patsaan nimi kääntyy suomeksi Pällistelijäksi. Katuvilinää ihastelevan patsaan vieressä on kyltti, jossa lukee "Man at work". MIKA RANTA HS

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 13:03

Joo... tiedän paikan/kaupungin mutta mihinkään kilpailuun ei enää voi osallistua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 13:56

Kyllä, Valperi se siinä pällistelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 15:05

No joo .. kukapas muukaan se siellä on kuin Valperi valeasussa, Cumil patsaaksi hetkeksi muuttuneena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 15:43

Valperi on tässä peittänyt kauniin kiilloitetun kiitoradan jykevällä kypärällä. Paras näin, ei aurino heli liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 17:41

Valperihan se siinä, ai missä no siinä ja siinä.No professori vaperi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 17:59

Ehkä, mutta voihan se ollakin että joku on kuvannut saman kuvan. Ja varmasti onkin. Mutta Valperilla on hyvät kuvat joita on ilo katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 20:20

Ihan niinkuin kurkistelisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 20:25

Ihan selväsi valperi siellä kurkistelee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 16:00

Mokoma, piiloutui taas, kun juuri ajattelin pian kasvojenkin jo tulevan näkyville. Valperi se ottaa perspektiiviä kauniinpaan sukupuoleen..hm..ne miehet , ne miehet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 21:28

Jeps joo. Toisesta kuvakulmasta, tosin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2010 - 10:07

On tuo kerkeeväinen immeinen tuo meidän Valperi.