No ensimmäinen kaivosmies vapauteen, katsoitko?

Meillä toinen tietokone auki live lähetykseen koko yö ....
Itse en nähnyt muuta kuin vain sitten kun pääsi tämä mies pois piinasta, mieheni katseli tämän ennen töihin lähtöään...
Itse aion seurata päivällä ...

Lisätty: 13.10.2010 - 06:56

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...9_ul.shtml

Lisätty: 13.10.2010 - 10:18

5 jo vapaudessa...

Lisätty: 13.10.2010 - 15:15

10 jo vapaudessa...

Lisätty: 14.10.2010 - 06:47

Kaikki pääsi pois loukusta, vuorokauden sisällä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2010 - 10:22

Meillä kokoajan tietsikasta katsottu ylösnousua ja alas laskua. Aika jännittävää kaikilla .Suomenkansalaisetkin joukoin seuraa tilannetta. On jännittävämpää kuin kuu lennolle lähdöt. Ne ei niin kiinnostakkaan. Olen poikien puolesta onnellin ja kiitollinen.Hienoa työtä.Onko muuten eka kerta kun pelastetaan noin syvältä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2010 - 07:27

Tuli katsottua netti-tv:stä.Hianoo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 08:32

Meillä oli kyllä TV1 auki aamulla ja sen verran kun aamutoimilta ehdin, tuli kyllä katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 09:06

Eipä tullut katsottua, radiota kuunnellessa pysyi ajan tasalla tapahtumista. Onnea pelastajille ja pelastettaville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 09:12

Eipä meilläkään valvottu yön tunteina Chilen nostotoimien johdosta. Nyt aamutelevisiosta olemme seuranneet tilannetta. muiden askareiden lomassa.
Hieno homma , toivottavasti onnellisesti matka maanpinnalle jatkuu koko jan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 09:20

Suora lähetys YLE:n osoitteessa areena.yle.fi/player/index.p...anguage=fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 09:43

Jus äsken katsoin ja outoa murretta ilman tekstitystä tuli livenä. (ei inspiroi katsoa tehtyä shouta.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 12:19

Kyllä aamu-uutisissa näin. Tarinalla taitaa olla sittenkin onnellinen loppu. Kysymys kuulluu: "Mitenkähän kauan tuo onni kestää julkisuuden paineessa?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 12:45

olen katsonut ja jännittyneenä toivon ,et kaikki pääsevät ehjinä ulos ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 16:30

Tässä vaiheessa heitä on 11 maanpinnalla,operaatio on sujunut mallikkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 20:29

Ei ole ollut tänään aikaa seurata tapahtumia...miten selviävät..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 20:36

Katselin suoraa lähetystä, ja aion katsoa vielä uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 21:57

Aamuteeveestä seurasin. Hienoa, että kaikki toimi hyvin ja toivottavasti toimii loppuun saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2010 - 10:05

En katsonut, mutta erittäin hieno asia ja helpotus heille itselleen sekä omaisilleen.
Onneksi pääsivät näin nopeasti piinasta, vaikka aluksi epäiltiin joulua vapautusajankohdaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 19:15

Olin tuolloin Turkissa ja hotellin telkkarista pariinkin otteeseen hetken ajan pelastusoperaatiota seurasimme.