Mistä ostat ihonhoito tuetteesi?

Mie ostan apteekista,kun miun iho on hyvin arka,eikä siedä hajusteitakaan.

Avainsanat: ihonhoito tuote

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 10:54

Minä Oriflamen tuotteita käytän, olen niitä myynytkin yli 10 vuotta ja on hyviä tuotteita ja on niissä myös hajusteettomia ja allergiselle iholle sopivia, jalkarasvat ovat todella hyviä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 10:59

Minä en käytä muutakun perus rasvoja. Apteekista tai tavallisista kaupoista.Hyvin vähän käytän mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 11:56

Useimmat löydän Stockmann-tavaratalosta tai sitten Hki-Vantaan lentokenttämyymälöistä, jossa hyvät merkkituotteet ovat siellä huomattavasti edullisempia kuin kaupoissa. Ensi viikolla 4 tuotetta listattu ostettavaksi kentältä. Pakko ostaa tuoksuttomia tuotteita, Clinigue sopii minulle.
Kreikasta ostan erilaisia oliivisarjojen tuotteita, eniten shampoita ja hoitoaineita sekä jalkojenhoitotuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 12:30

Oriflamen tuotteita käytän ja lentokentältä ja laivasta tulee ostettua noita Biothermin tuotteita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 13:20

Ulkomailta jonkin verran, lentokentältä ja kosmetiikkaosastoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 16:16

oriflamelta on löytynyt ripsari, shampoo ja eri suihkusaippuoita vaikka kuinka. ja parfyymin.
muuta en sitten juuri tarviikkaan. dödön ostan kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 17:16

Suomessa hyvät ihonhoitotuotteet maksavat lähes puolet enemmän kuin netistä ulkomailta tilatessa, joten tilaan ulkomailta. Ostan jonkin verran myös Kanarialta, siellä kosmetiikka ja hajuvedet ovat edullisia. Hiustenhoitotuotteet tilaan myös netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 17:22

No minä vähemmän enään käytän mitään muuta kuin ihan perusvoiteita, joita saa aivan tavallisista kaupoista. Mutta sen verran kranttu olin, että huulipunaa en huolinut kotikaupunkini kaupoista, vaan
sen kävimme tyttäreni Annen kanssa ostamassa Jyväskylästä saakka. Matkaa vain 65 km.
No tämä huumorilla. tulihan samalla reisulla ostettua neulamuikkuja, ettei aivan hukkareisu ollut.
Sori vain tämä viimeinen lause meni aiheen vierestä, mutta jospa se kalanrasva kaunistaisi sisältä päin
minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 20:19

Kyllä tyttäreni ja tyttären tyär pitävät huolen mummin ryppyvoiteista...kun saan niitä aina lahjaksi...Tämä lapsenlapsi on ostanut Saksan laivalta,kun saa sieltä edullisesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 22:41

Halpoja ja kalliita vuoronperään, en ole pitänyt sitä tärkeänä, enkä ajattele sitä sen kummemmin. Olen sen näköinen mitä olen, ikäkin näkyy, mutta sehän on luonnollista. En koskaan ole ollut huolissani rypyistä tai joistain maksaläiskistä, minuuteni ei ole sellaisten varassa. Olen tyytyväinen peilikuvaani, käytän joskus jopa värivoiteitakin, mutta muuten ihan perusvoidekin riittää naamaan. Muuta kroppaani en edes rasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2010 - 00:52

Halpahallista toivoin että ukko sivelis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 12:05

Ainoat ihonhoitoaineet, joita käytän on partavesi ja partavaahto sekä deodorantti. Muista en ymmärrä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 12:48

Käytän melko uskollisesti Lumenen tuotteita joten ihan päivittäistavarakaupoista tulee ostettua etenkin kun ovat tarjouksessa. Niissä on mielestäni tuo hinta-laatu -suhde kohdallaan. Eikä kait niiden sisältö kovinkaan paljon eroa noista todella kalliista joissa vain merkki nostaa hintaa. Ja vanheta kun aion ihan luonnollisesti niin en tarvitse kollageeneja sunmuita :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 19:07

Kaupan hyllyltä, tai sitten ystävältäni joka myy oriflamea.