kun ostat kananmunia kaupasta, niin nappaatko ensimmäisen kennon käteesi.........

vai katsotko numerokoodeja, josta tietää onko k-munat vapaan kanan, häkkikanan, pihakanan, jen munia ?

Lisätty: 15.09.2008 - 21:11

eh, jonin13 elä kiusaa, mie kantelen. jen = jne. ( opeeee jonin... kiusaa!! ) he hee

Avainsanat: kananmunat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2008 - 21:07

Mä en noit jen -munia kyl oo ostanunna vissiin??? Kun ostan munei, nii ekaks katon kilohinnan kaikist ja sit sen halvimman otan, jos näil munil ei sit meinaa tehä ihan ekstriim aamupalaa niihin sunnintaipekonien kans (sit vaik niit vapaita munia,höh), tms. ja tietty päivämäärää, joskus (perskutarallaa) erehtynyt osteloo niit halvimpii ja vielä 15kpl ja heti koh5t huomen menos vanhaks, kääk!, jota opin et ensin kilohinta, pvm + sit ne muut gurmeejutskat... eli muna ku muna kuhan on tuore ja halpa paits sit erikoisjutskis kriiteerini nousooo... sano...

Lisätty: 15.09.2008 - 21:22

sunnintaipekonien = sunnuntaipekonien
koh5t = koht
jota = josta

Hohhoijaa ois täs oikolukijalle taas töitä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2008 - 21:50

Ainahan sitä tulee katsottua mitä on ostamassa. Luomukanan tuotoksia, tottakai.
Myös kananmunien kunto pakkauksessa tulee tarkastettua, eihän kotiin halua valmiiksi rikkinäisiä kuljettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2008 - 22:26

Kyllähän ne muut olelliset tiedot ja kunto tulee tarkistettua, mutta siihen kanojen vapauteen tms. kohteluun suhtaudun vähän skeptisesti (tai oikeammin niiden ilmoitusten todenperäisyyteen). Siinä on käynyt vähän samalla tavalla kuin muullakin luomutuotannolla, business-miehet ovat tehneet hallaa ja vieneet uskottavuutta arveluttavilla markkinatempuilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 11:18

En.
Ainakin parasta ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 18:37

viisainta katsoa parasta ennen,sen kerran kun jättää katsomatta niin vanha tuote tulee kannettua kotiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 11:00

Päiväyksen katson ja ostan jotain vapaan kanan tuotteita, pienen pakkauksen.