Eikö olekkin mahtava miesääni. www.youtube.com/watch?v=g6Jb...re=related

Minä en voi olla tätä kuuntelematta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 06:54

Huomenta. Kuuntelin tuota heti tässä aamutuimaan ja täytyy sanoa, että ääni on komea ja selkeä.

Kysyjän kommentti

Kaunis kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 07:51

Tuohan on niin niin tuttu ääni, muistan todella hyvin Mauno Kuusiston...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 13:29

no jos rehellisiä ollaan niin ei juurikaan tommonen iske

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 17:13

Edesmennyt Mauno Kuusisto tuli tietoisuuteesi nuoruuteni herkimpänä aikana ja voin vain ihailla hänen
ääntänsä tässä Lokki laulussa. Hän oli monipuolinen, hieno laulaja.
Hallitsi ooppera-, operettiroolit. Myös lauloi hengellistä sekä viihteellistä musiikkia.
Muistoissani on juuri Mauno Kuusiston laulu" Kertokaa se hänelle". Oli varmasti yksi aikansa suosikki sävelmä.
Mutta niinhän se on, että joka aikakaudelle ja sukupolvelle nousee joku oma tähti loistamaan.
Matala, tumma ääni se on minun suosikkejani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 20:32

Todella kaunista kuuneltavaa...sydäntä lämmittävää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 11:35

Mauno Kuusiston laulamat kappaleet ovat aina kuuluneet mielimusiikkini kärkipäähän. Hyvä kuin mikä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 19:12

Kaunista.