Mikä olisi takuuvarma aurinkoinen matkakohde joulukuun puolivälissä, viikon matka. Thaimaa ja Turkki eivät kiinnosta.

Viime vuonna Kanarian saarilla samana ajankohtana satoi lähes koko viikon kaatamalla ja voi sanoa, että kallis loma meni pilalle.

Avainsanat: edullinen lämpö aurinko joulukuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2010 - 09:59

Kuitenkin ehdotan Gran Canarian Puerto Ricoa. En tiedä millä saarella olet edellisen lomasi viettänyt sillä Kanarian saaret ovat kukin yksilöitä ja esimerkiksi La Gomeran saarella joulu- ja tammikuu ovat ne epävakaimmat ja vettä voi tulla kaduille monta kymmentä senttiä, sillä kaivot eivät ehdi vetämään sitä vesimäärää.

Saman lentoajan päässä on Egypti, jossa ainakin marraskuussa ilmasto on erityisen miellyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2010 - 09:12

Uudessa Seelannissa on silloin kesä, mutta viikoksi ei kannata sinne asti lähteä.

sadetta ja luonnonoikkuja voi olla vaikka missä luvatussa aurinkokohteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 11:29

Kyllä Napsu tietää;
www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/260

Valitse tuolta kukkarolles sopiva, (takuuta en anna)
www.google.com/search?hl=fi&...mp;spell=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 11:57

Veikkaan Meksikoa!

Lähteet:
www.finnmatkat.fi/lomakohde/...Dgod40TR6A

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 14:33

Egyptissä paistaa aurinko aina! Minä menen sinne joka tapauksessa, en nyt ehkä jouluna aio olla, mutta muuten kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 17:15

Egyptiä minäkin suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 02:32

Egypti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 08:21

Viikko on vähän lyhyt aika mennä minnekään kauemmaksi. Karibian suunta, ehkä Mexico eli länteen joka tapauksessa olisi hyvä vaihtoehto. Kanarialla on riskinsä, siellä sataa usein. Egypti... vaikka itse en sinne menisi missään tapauksessa. Haluaako vain lämminyä vaiko jotain muuta sen lisäksi, siinä se pointti ratkaiseva pointti taitaa olla. Meksiko on oma ehdotukseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 11:13

Menehän Dubaihin, et varmastikaan pety. Kokemuksesta tiedän kertoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 22:03

Monta vinkkiä jo saitkin. Minulle se paikka on aina Thaimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2014 - 13:48

Kap Verde tai Kap Verde tai Kap Verde! Takuulämmin, edullinen matkustaa ja ei niin kaukana! Ja mikä parasta: Täältä puuttuu ne suomalaiset möhömahaörveltäjät - turisteja ylipäätään tosi vähän. Erityisen rikkaaksi matkakokemuksen tekee se, kun majoittuu all inclusive-linnoitusten sijaan paikalliseen hotelliin keskelle kylää - paikallisten sekaan siis!