Minne seuraava ulkomaan matkasi suuntautuu?

Milloin olet lähdössä.

Avainsanat: ulkomaille matka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2010 - 08:27

Seuraava 4 pv reissu on Vilnaan, puolentoista viikon kuluttua. Pieni syyslomanen. Seuraava on sitten työmatka Saksaan. Muuta ei tällä hetkellä ole tiedossa, toki Hollannissa on syytä käydä sukuloimassa, aika vielä avoin, ennen joulua kuitenkin.
Joulukuun alussa on erään yhdistyksen reissu Tallinnaan, käydään Kumussa mm. Sen rakennuksen haluan nähdä ja myös se muu ohjelma oli kiinnostava. Päiväreissu vaan, en ole käynyt Tallinnassa kait kymmeneen vuoteen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2010 - 16:42

Espanja tai Portugali, ensi kesänä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 17:29

Toivottavasti Espanjaan, sillä rakastan sitä maata. Ja lähtö olisi milloin hyvänsä, kunhan pian ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 17:37

Suunitelmissa Espanjaan tammikuussa, olin jo alustavasti tilannut matkan, mutta aikatauluuni tuli muutoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 18:32

En tältä tietämältä mene Suomenrajojen ulkopuolelle.Olen niin tykästynyt tähän kotimaahan.Nämä vuodenajat täällä parasta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 18:42

loppuvuoden aikana olisi tarve/tarkoitus käväistä useammassakin paikassa Euroopan alueella, joko yhdellä pidemmällä tai usealla lyhkäisellä reissulla ... suunittelu vielä kesken

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 21:01

ensi keväänä vasta vähän pidemmälle reissulle, pieniä pistäytymisiä saattaa olla lähemmäs Suomen rajojen ulkopuolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 21:15

Niinkuin aikaisemmin jo jonkun jutun yhteydessä paljastin, että lähden ensi kesämä ulkomaille.
aivan Viroon meinaan. Kun Helsingistä pääsi niin helposti, niin sehän on jo kun kaukomaille matkustaisi
täältä Keski-suomestä päin kun reisun tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 05:43

Tammikuulla Arabiemiraatit ja siellä majapaikkana Dubai. Se kun on meikäläisen "toinen kotimaa"..melkein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 11:42

Todennäköisesti Puolaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 12:11

en harrasta paljon ulkomaita -suomessakin on paljon nähtävää
mutta praha ja budapest on nähty joten ehkä viimekesäisen lapin matkan jälkeen tuo baltian kierros omalla autolla olis kiva. "pitkä viikonloppu" reissuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 14:34

Kohta muutan taas talveksi Egyptiin. Siinä on minulle tarpeeksi ulkomaanmatkaa. Muualle ei tee edes mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 15:37

Seuraavaksi pysyn kotomaa EU:ssa matkallani marraskuulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 17:01

Launataina lähden Turkkiin 2:desi viikoksi..Yöllä lähdettävä klo 2.30.kun on aamulento...ihan kiva lähteä jatkamaan kesää..viime syksynä oli todella ihanan lämmin merivesi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 02:45

Kyllä se vain jälleen kerran Espanjaan suuntautuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 10:01

Ensi kesänä luultavammin Kreikaan. Matkakohde ei vielä aivan varma, ehkä Kos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 11:03

Ensi helmikuussa taas kerran Puerto De La Cruziin Teneriffalle.