Syöttekö aterian yhteydessä paljon leipää ? me syömme vain keittoruokien kera.

Avainsanat: leipä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2010 - 18:31

Syön leipää ruoan kanssa palasen,mieheni syö leipää enemmän,mutta ei vain liho.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2010 - 09:34

Itse en syö leipää, kuin minimaallisen vähän, mutta kumppani syö ruuan kanssa paljon. Ei halua kuulema olla leivättömän pöydän ääressä. Keittoruuan kanssa kyllä leipää kuluukin sitten enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 10:04

syön ruisleipää aamiaisella ja jokus välipalana.
aterian yhteydessä en syö leipää.

joskus lämpimiä leipiä vaaleasta leivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 10:05

Kyllä meillä syödään joka aterian yhteydessä leipää.Keitto ruokien kanssa menee kylläkin enempi leipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 10:31

Kyllä meillä leipää kuluu ihan mukavasti, niin aamulla kuin ruuan kanssa ja vielä iltasellakin kahvin kera.
Keittoruuan kanssa meillä kyllä kuluu näkkileipää ja hapankorppuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 10:38

Emme syö leipää aterioiden yhteydessä. Muu perhe syö leipää jonkin verran aamiaisella, itse syön silloin tällöin tummaa näkkäriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 11:03

Leipää vain aamiaisella, joskus keiton kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 15:34

Meillä syödään paljon hapanta leipääja näkkäriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 16:08

Anteeksi, tähän kysymykseen en saakkaan vastata, mutta sanon silti en syö leipää ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 17:09

vähemmän,

mutta esimerkiksi monien salaatien kanssa lämmin valkosipulileipä maistuu niin hyvältä että sen täytyy olla jotenkin epäterveellistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 19:43

Pelkästään keittoruokien kanssa...tulee syötyä leipää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 20:56

Keittoruoka vaatii aina levän viereensä. Muuten ei meillä aterioiden yhteydessä paljon käytetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 11:02

Henkilökohtaisesti en syö ollenkaan leipää, mutta kyllä meillä yleensä jotain leipää kotona on muita ruokailijoita varten. Olen havainnut vallan mainioksi tämän leivättömyyden. Tänä aamunakin söin aamukahvini kerman kanssa, söin leipäjuustoa ison palan, lisäksi napostelin manteleita. Nyt ei ole nälkä pitkään aikaan tällä ruokavaliolla, seuraavan kerran syön joskus kahdelta, en vielä tiedä mitä. mutta jotain hiilihydraatitonta liha-sallaattipitoista. Kolmannen kerran syön sitten illalla noin kahdeksan aikoihin. Kolme kertaa riittää hyvin päivän ruokatuokioiksi. Välillä juon vain pelkkää vettä. Suosittelen, kannattaa ainakin kokeilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2010 - 23:57

Keittoruuan kanssa menee eniten, mutta napostellaan sitä meillä pitkin päivää. Miten nälkä yllättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2010 - 21:21

Samoin täällä. Keittojen kanssa pitää olla leipää. Vaalea leipä herne-, liha-, makkara- ja jauhelihakeiton kanssa, tumma kalakeiton kanssa. Muista ruuista poikkeuksen tekee jauhelihakastike, sen kanssa pitää saada vaaleaa leipää.