Onko Loutrakissa pikaruokaravintoloita, esim. Goody's, Burger King tai McDonald's?

Lisätty: 31.10.2010 - 18:03

Onkok Loutrakissa pikaruokaravintoloita, esim. Goody's, Burger King tai McDonald's?

Avainsanat: loutrakissa pikaruokapaikkoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2010 - 17:12

Eiköhän ole hotelligoopbys tämä on veikkaus ihan .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2010 - 17:39

pikaruokapaikoista en tiedä, mutta siellä saa noita maanmainiota gyrospitoja kuin broilerpitojakin maksimissaan 2€ ja tulee sillä toimeen pitkään.

mutta tässä on sinulle yksi keskustelupalsta jossa Loutrakista puhutaan..

Lähteet:
keskustelu.suomi24.fi/node/2014181

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 19:57

Kaksikymmentäkahdeksan vuotta sitten sieltä sai moussakkaa ja soulakia melkein joka kadunkulmasta. Ei tullut muut pikaruokalat mieleen.

www.napsu.fi/matkailu/kokemukset/602/2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 20:15

Eiköhän niitä pikaravintoloita löydy ihan tarpeeksi...kun ovat todella yleistyneet..Minä en kyllä kaipaa niitä..haluan kunnon ruokaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 04:07

tällä sivustolla mainitaan muutama pikaruokapaikka, ainakin Goody´s on ja muitakin,
www.loutraki.gr/portal/page/...o/food_fun

MCDonalds on avannut ensimmäiset paikkansa Kreikassa 1991, Loutrakin paikasta en löytänyt tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2010 - 10:47

Pikaruokapaikkoja en tunne mutta paikallista hyvää ruokaa saa. Loutraki on enemmänkin kreikkalaisten kaupunki, ei turistirysä, mutta kummasti pikamättölät ovat lyöneet läpi Kreikassakin, valitettavasti.

Lisätty: 06.10.2010 - 12:56

Googlasin tällä kertaa, ei pikamättölöitä Loutrakissa.... Ateenassa on Mäkkäri ja varmaan löytyy turisirysistä eli Kreetan Plataniaksen seuduilta myös, sellaista muistan kuulleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 23:33

Ei ole paikkaa ollut jossa ei ainakaan Donalsia olisi ollut.