Onko sinusta maanantai viikon ankein ja vastenmielisin päivä?

Avainsanat: maanantai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 18:27

Ei todellakaan ole..on ihana alkaa viikon arkipäivät ja touhut..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 18:26

Ei ole, minulle kaikki päivät ovat yhtä mukavia, kun vielä saan siihen päivään herätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 19:01

Ei ole katson että maanantai on viikon alku joten sillä mennään eteenpäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 19:30

Maanantai päivä aloittaa arjen ja se on ihan mukavaa.Saattoi se ennen,kun olin vielä työelämässä tuntua ankealtakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 19:59

ei nykyään vaan sunnuntai on se viikon ankein päivä tätä nykyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 21:18

Ei maanantai ole sen ankeampi päivä kun muutkaan.Pantaisiinko viikonpäivät uusiksi.
Aletaan siitä maanataista.kuunpäivä,turisas,väinönp,ukonp,veenuksenp,kylpyp,auringonpäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 01:07

Ei ole.
Kyllä se on sunnuntai kuten Sirkkaliisallakin. Paikat ovat kiinni, eikä oikein kehtaa tehdä mitään, ainakaan sellaista, mistä syntyy meteliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 07:36

masentava maanantai on vain takaraivossa.
masentavan siitä tekee se jos tietää töissä olevan joku paska homma odottamassa. muuten ei väliä mikä päivä on menossa.
keskiviikko on jänskä päivä - yleensä silloin herään ajatukseen ; puolet viikosta mennyt taas - ja mihin. eli aika kulkee hurjaa vauhtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 08:22

Oloneuvoksen olemista ei maanatai haittaa. Kunhan aamulla vaan herää täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Tuo on tärkeintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 08:45

Maanantai on yhtä mukava tai kelju, kuin muutkin päivät. Ei mitään eroa. Eilinen oli ainakin oikein hyvä, kun olin vielä vapaalla. Tänään hiukka masentaa, kun alkaa työviikko ja nukuin huonosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 09:57

Olen kyllä havainnut että maanantaisin ihmiste ovat äreämpiä kuin viikon muina päivinä. En ota kehenkään yhteyttä silloin... jos haluan asian onnistuvan!
Mistä johtunee tuo....ankeat kotiolotko joillain?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 10:05

Kyllä minulla on maanantai aina ollut se vaikea päivä aloittaa viikko.Mutta perjantait taas ovat mukavia kun tietää että taas on viikonloppu.Vaikka aika rientää välillä kuin siivillä.Mitä enempi ikää tulee tutuu että päivät menevät nopeasti ja vuodet myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 15:04

Miksei aina voi olla perjantai... Ei ne maanantait sentään ankeita ja vastenmielisiä ole, mutta kyllä minäkin viettäisin mieluummin viikonloppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 23:17

Tähän asti on ollut viikon paras päivä. Viime maanantai oli poikkeus. Elämäni pahimpia päiviä.