Kuinka muuttaa tekemääni ilmoitusta ja kuinka lopettaa Napsu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 09:22

ottamalla yhteys ylläpitoon, varmaan sitä kautta asia hoituu.
sivun alareunassa on palaute.

ps. jokaisen sivun alareunassa on sininen palkki, jossa on :
Tietoja Napsusta | Palaute | Ilmoita virheestä sivulla
täytyy vaan kelata ihan alas koko sivu millä Napsun sivulla kulloinkin olet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 09:31

Olen minäkin kiinnostunut tuosta .Että tarkentaisitko minkä sivun alareunassa tuo palaute on.Tämä osoitettu palisanterille.

Lisätty: 04.10.2010 - 09:37

Löytyhän tuo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 11:32

Tästä linkistä avautuu ikkunat tietoihisi; www.napsu.fi/user/13468
Ei ole paljon kyselyjä, niin unohdat koko jutun jos et muuta keksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 13:39

"muuttaa tekemääni ilmoitusta" ? en ehkä ymmärrä ? mutta
Kun olet kirjautuneena, niin ylimmällä (sinisellä rivillä) avaat Oma Napsu, jolloin pääset antamaan ja muuttamaan antamiasi tietoja (et ole vielä antanut mitään tietoja ?).
Napsua ei tarvitse mitenkään lopettaa, lopetat vain sen käytön kun haluat.

Lisätty: 05.10.2010 - 12:59

Luovuttaessaan tiedot palvelulle käyttäjä suostuu siihen, että kyseiset tiedot näkyvät muille sivuston käyttäjille. Käyttäjä voi halutessaan piilottaa syntymäajan, asuinpaikan ja oikean nimen muilta käyttäjiltä. Rekisteröidyillä käyttäjillä on mahdollisuus muokata omia tietojaan ja poistaa käyttäjätunnus kokonaan halutessaan. (Mutta miten ?)
www.napsu.fi/kayttoehdot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 15:22

Mene oman sivun kohdalle, kyllä siellä pystyy muuttamaan muokkaa osiossa.
Ja lopetus on siten että tyhjennät kenttäsi ja lopetat käytön...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 20:46

Niin selväähän se on, että ei osallistu enään napsun karkeloihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 21:58

Et sitten tykännytkään napsussa olemisesta...Tämä on kyllä ihan mukava paikka ainakin minun mielestä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 07:54

Muistaakseni jossain vaiheessa oli käytössä poistona nimimerkki.a . Mahtaakohan toimia vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 23:10

Oletkin jo varmasti onnistunut. En ehtinyt tutustumaan sinuun kun olen niin vähän pystynyt olemaan täällä. Kaikkea hyvää syksyysi.