Pyydän anteeksi. Oli päässyt tapahtumaan niin että jouduitte valitsemaan puolestani parhaan vastauksen.

Olen joutunut olemaan muualla täältä koneelta ja siksi en voinut sitä tehdä.
Olette varmasti löytäneet paremman vastaajan kuin itse olisin valinnut. Kuten eräs napsulainen aikoinaan sanoikin, että parempi on että muut valitsee Idan puolesta, tulee ainakin paras vastaus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 01:18

Ei tuossa minusta mitään anteeksi pyytelemistä ole.
Minä en ainakaan aina osaa valita hyvistä parasta, joten jätän suosiolla raadin arvioitavaksi.
Vielä useammin pääsevät vain vanhenemaan, enkä edes ehdi valitsemaan.
Mukava, että palasit!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2010 - 07:42

Turhaan anteeksi pyytelet. Kaikista sanomisista ei kannata välittää. Kiva, kun palasit, sinua olikin jo ikävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 07:59

Ei anteeksi pyytämistä...
Joskus käy näin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 08:43

Mitäs siinä on antekksi pyytämistä, ei mielestäni aihe ole sen väärti.
Onhan niitä paljon äänestettäviä vastauksia, minä toden sanoakseni en kyllä siinä tutki vastauksia
sluupin kanssa , vaan vähän mikä kohdalle osuu saa sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 09:08

Kiva kun tulit takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 20:06

Kyllä minulla menee välillä ihan huomaamatta kysymys äänestykseen..Sitten napsulaiset saavat äänestää..ja katsoa vaan mikä oli paras vastaus napulaisten mielestä..Useamman kerran olen huomannut..että itse olisin myös valinnut parhaaksi vastaukseksi äänestykseen menneen..kysymyksen ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 07:48

Mennyt mikä mennyt. Odotetaan tulevaa. Niin lienee käynyt joskus jokaiselle napsuttelijalle. Tervetuloa takaisin napsuttelun pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 15:09

Saat anteeksi =) ja mukavaa että olet taas remmissä mukana. Tervetuloa!