Mistä voi ostaa sellaisia koriste-esineiden alle tulevia värittömiä pieniä "silikonisuojapaloja" vrt huopapala kalustejalkoihin?

Lisätty: 03.10.2010 - 15:17

sorry. Tarkoitin sitä joka liimataan siihen koriste-esineeseen kiinni. Pieni pisarankokoinen palanen.

Avainsanat: pöydän/hyllyn naarmuuntumisen estäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 19:13

Tarkoitat ehkä kuitenkin näitä "ovistoppareita", pieniä läpikuultavia silikonimuovisia puolipalloja.
Näitä käytetään paljon keittiön kaappien ovien stoppareina, jotta ovi ei kolahtaisi kiinni. Niitä myydään useissa marketeissa ja rautakaupoissa, niitä myydään erikokoisissa arkeissa. Ne tarttuu kiinni omalla tarraliimallaan.
Löysin yhden kuvan
www.arvo-helat.fi/kauppa/ovi...p-411.html
Halkaisija 7 tai 10 mm, korkeus 1,5 tai 3 mm

Kysyjän kommentti

Kiitti putte-46. Juuri näitä tarkoitin, mutta en tiennyt millain niitä myydään. Tiimarissa ja Halpahallissa ei ollut, mutta Rautia rautakaupassa tärppäsi kun ensin osasin kuvailla mitä tarviin. Kyllä Napsulaiset osaa auttaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 14:39

Tässä olisi sellainen puhelimeen asennettava suoja, ulkomailta ilmeisesti tilattavissa (uskoisin että voi itse leikellä)

Lähteet:
www.dealextreme.com/details..../sku.14298

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 15:04

jos Clas Ohlson on lähellä asuinpaikkaasi, siellä ainakin myydään leivonta-alustoja, siitä voit ehkäpä leikellä sopivia paloja.
mutta vilkaise ensin linkistä, onko juuri tarkoitukseesi sopiva juttu:
www.clasohlson.fi/Product/Pr...=152354922

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 17:57

niitä löytyy tavarataloista, useimmista rautakaupoista ja mm. Tiimarista jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 21:23

Askarteluliikkeistä, rautakaupoista, halpahalleista ja Tiimarista löytyy. Itse olen ostanut Halpa-Hallista joita on muutamalla paikkakunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 21:35

Tiimarista lötyy,kun vasta ostin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:49

Oletkin varmaan jo löytänyt tarvitsemasi.