olen harkitsemassa maasta pois muuttoa. tietääkö joku

missä maassa on yhtä hyvät tai lähes yhtähyvät toimeentulotuet maahan muuttajille kuin suomessa kun täällä somali saa enemmän kuin suomessa syntynyt kansalainen, kannattaa ilmeisesti olla maahan muuttaja jos on työtön

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 03:00

Kokeileppa Ruotsia.
Jos ei siellä tärppää, niin ei kai sitten missään ja joudut palaamaan Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 09:26

Suosittelen Austraiaa, sinne muuttaa eläkkeellä oleva tuttavani ja hänen yliopistossa oleva professori poikansa on hankkinut vastaavan työpaikan sieltä ja vanha pappa on ajankuluttamiseen keksinyt sopivaa tehtävää.
Tämä on heidän ratkaisunsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 10:02

Ehkä Sveitsissä. Mutta sinne ei huolita kuin rikkaita. Jos olet, niin yritä muuttaa sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 10:23

Minulla on serkkuja tuolla Australiassa. Tulivat uskoon kun menivät sinne vanhempien kanssa.Olleet 50v.tta.Intiaan kannattaa mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 14:54

Kokeilepa kumminkin tuota Ruotsia... on ainakin lähellä jos tulee ikävä takaisin koti Suomeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 09:46

En tiedä missä saa mitään ilmaiseksi enemmän kuin Suomessa. Moneen maahan ei noin vaan pääse, Australia on sellainen, samoin USA. EU:n jäsenmaihin voi mennä työnhakuun ihan vapaasti ja oleskella niissä 3 kk ilman työlupaa, sen jälkeen täytyy olla lupa.
Toimeentulotukien perässä ei kannata minnekään muuttaa, se ei ole oikein.
Ymmärrän hyvin miksi kirjoitit anonyymina....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2010 - 12:38

No, jos somppu saa enemmän kuin syntyperänen, niin eikö olisi yksinkertaisempaa ostaa lankkipurkki ja väärät henkkarit!

Laps Suomen ällös vaihda pois....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:40

Mene johonkin sellaiseen maahan mistä tänne näitä hyysättäviä tulee. Hae kansalaisuutta ja sitten kun olet sen saanut haet turvapaikkaa Suomesta. Johan rupeaa lyyti kirjoittamaan kun saa oikean osoitteen. =D.