Mikä on sanoista kaunein?

Avainsanat: sanoista kaunein

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2010 - 10:13

Palisanterin vastauksen luettuani palasin katsomaan millä sivulla olen.En tiedä kaunudesta, mutta eniten viljelty sana on varmaan sen kaima "vittu". Sitä kaunista sanaa ei voi nyt sitten enään tähän laittaa.

Laitan sen kuitenkin:

ÄITI sana se minun milestäni olisi, siinä on mansikkamaidon makua, pullan tuoksua ja anteeksi antavaa rakkautta yli kaiken määrän.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 22:13

Rakkaus..on todella kaunis sana..ja sen kokeminen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 22:23

suomenkielen sanoista kaunein on Herkkukurkkupurkki .... näin väitti ranskalainen ystäväni ja häntä pitää uskoa sillä hän on ammatiltaan kielitieteilijä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 23:15

Minä rakastan sinua. Olen kuulut tuon sanan korvaani.Se on kantanut yhteistä taivalta. Kun sanoo mitä tarkoittaa ja okealla hetkellä kyllä tulee hyvä olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 06:56

suomenkielen opettaja ennenvanhaan seinäjoen tyttölyseossa sanoi ,
suomenkielen kaunein sana on " pillu".

Lisätty: 03.10.2010 - 10:28

on muuten ihan tosi juttu tuo suomenkielen opettajani kertoma kaunein sana, ja senkin oli valinnut joku ranskalainen, muistaakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 10:48

"Aja hiljaa sillalla."
Aino Ackté lausui tämän lauseen vuonna 1900 Pariisin maailmannäyttelyssä kauneimman lauseen kisassa.

entä matalalattiaraitiovaunu ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 11:46

Justus on sanoista kaunein...........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 15:09

Kyllä tuo RAKKAUS vaan on huumaava sana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2010 - 16:32

Veljeys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 13:59

suudelma.
pelkästä sanasta menee jo suu suppuun kuin suutelisi. ja suutelu on ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 15:57

Kyllä se pappakin kallistuu rakkaus sanan puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 14:59

Kyllä se rakas on hieno sana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:31

Älämölö.