vastustatteko kansaedustajien 8,1 prosentin palkankorotusta ?

www.adressit.com/protestikan...npalkoista

Lisätty: 02.10.2010 - 22:47

lomailusta, huijaamisesta yms pitäs palkkoja korottaa. naurettavaa, joo kylhän ne sai yhen turhan tupakkalain aikaiseksi joka ei oikeastaan vaikuta mitään mihinkään. siihen lain aikaan saamiseks tais mennä usean vuoden työ. niiden palkkoja voitas alentaa puolella, ei minullekkaan makseta lomailusta ja istumiseta mitään. yleis lakko voitas pitää joka kestää niin kauan kun työttömien ja opiskelijoiden tukia ja duunareitten palkkoja korotetaan 20-30%. siinähän miettisivät mistä saavat kahvit ja pullat ostetettua ku kaikki oisivat lakossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 07:41

Kyllä minä vähän vastustan kun kansalaisilta on pyydetty malttia palkankorotuksiin, ja itse nostavat palkkojaan roimasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 07:32

Kuka nyt palkankorotusta vastustaa? Heillä on valtuutus kansalta päättää omista palkoistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 07:42

Mitäs noista, me nuo olemme valinneet ja he ovat nyt saaneet päivän polttavan aiheen valmiiksi siis korotuksen palkkaansa...
Ei heillä muuta polttavaa asiaa olekaan...

Lisätty: 02.10.2010 - 07:44

Facebookissa on nyt ehdotus yleislakkoon yhdeksi päiväksi...

Lähteet:
www.facebook.com/connect/uis...865?ref=ts

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 08:24

Kyllä suon se heille ilomielin, kun ne reppanat eivät ole niitä vaalitukijaisiakaan saaneet ollenkaan.
Turhaa on se tutkintaa. menee aikaa ja rahaa siihenkin. Erään lehden sivulle ei ollut entisen pääministerin naama sopia,kun hän vakuutti ei hätiä mitään. Odotan vuoden turhis kilpailua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 09:17

Eräs arkkadialainen sanoi yhdelle henkilölle .että ei hänellä ole niinkään suurta palkkaa kun teidän kaupunginjohtajalla.Hän harmitteli kun ei tullut mieleen ,että ei meillä ole kun yksi kaupunginjohtaja ,kun teitä monta sataa kovapalkkaista kaveria.
Ei niitten palkkoihin tarvita korotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 09:45

Tämä korotus edustanee pyydettyä maltillista palkkaratkaisua ja on esimerkkinä tuleville muiden alojen palkkaneuvotteluille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 16:32

No kyllä, kun omakin viimeksi saamani palkankorotus oli vain 0.7%.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 19:32

Ehdottomasti vastustan,mitään eivät saa aikaseksi,muuta ,kun nostavat suurtapalkkaa ja kansa kärvistelee köyhyydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 15:43

En minä tuota oudoksu. Itse päättävät mitä haluavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:18

Vastustan. P...n puhimisesta maksetaan ja ylisuuria palkkoja. Nekin korotukset ovat taas kansalta pois.