Kuka aktiivinen napsulaine tekisi aloitteen??..että napsulaiset kokoontuisivat..samaan porukkan..viettää yhteistä hetkeä??

Olisi varmaan unohtumaton hetki...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 01:15

asiasta on ollut puhetta muutaman kerran, ja taitaa puheeksi jäädäkin,

ne välimatkat ja aikataulut, ja sitten vielä tämä todellinenkin elämä asettaa useimmille omat rajoitteensa

en ole vastaan mutten oikein jaksa uskoakkaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 07:37

Taitaa olla todella haavetta...
Ne välimatkat ovat niin suuret uskoisin... se karsii todella paljon...
elämäntilanne karsii myös...

vastaan itse en ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 08:52

Samat perustelut, kuten aiemmilla kirjoittajilla. olin kerran puuhaamasssa ET-lehden tapamista, mutta se ei ottanut tulta alleen. Oli siinä yksi hyvä puoli sain tuttavan, joka poikkeea reisuilaan kun kulkee Vantaalta
Pylkönmäelle äitinsä luokse. Kävi juurii syksyllä puolukka ämpärin kanssa.
Minusta pn parempi, että pidetään mielikuva henkilöistä kirjoitusten perusteella, voisi olla , että tuli paha pettynytkin näkemisestä tai toisinpäin, Minäkin voisin eräästä nimeltä mainitsemattomasta henkilöstä
saada vallan toisenlaisen kuvan, kun näkisin hänet.
Oma kantani on, että pidetään vain näin mielikuvitushenkilökuvaa yllä, se on kaiki positiivistä.
Mehän muodostamme näkemämme kuvan perusteella henkilökuvan, joten jääköön tässä osiossa se todellinen kuva olemaan, minkä kirjoitusten myöstä saamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 09:33

Voi voi ,kuin hauskaa tai vähemmän hauskaa olisi. Taitaa olla haavekuva asiasta. Ei varmaan kaikkia kiinosta asia. Toisilla työelämä ja toisilla muita erinlaisia syitä. Kulkuyhteyksiä ja maksullisia vaikeuksia. Tässä tulee niin monta näkökenttää loppujen lopuksi.Ei sitä oikein arvaakkaan.
Kyllä sirkkaliisa oikein kommentoi asiaa.Jos josku joku ajelee ja tietää että ohitse menee, niin voihan sitä yhetyttä ottaa.Antaa olla vapaa valinta .Suomalainen on vapauden kannattaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 11:02

kun joku samaisen asian aiemmin kysyi, ehdotin naamiaisristeilyä napsulaisille , vaikkapa Tallinnaan. Helsingissä tulee sillointällöin ajeltua / käytyä/ pistäydyttyä. miksipä ei sitten hyppäisi napsulaisten kanssa bailaamaan naamiaisasussa vaikkapa Eckerö-linella tai Vikingillä. naamiaisasu siksi jos haluaisi säilyä yhä nimimerkkinsä takana tuntemattomana, eikä paljastaa oikeaa olemustaan.
mutta lienee mahdoton ajatus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 12:30

En halua moiseen osallistua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 13:38

Tätä asiaa on ehdoteltu silloin tällöin, mutta ei se taida onnistua. Ei löytyisi sopivaa aikaa ja ajankohtaa sillä osahan meistä on työelämässä ja veikkaan etteivät vapaat osu kohdilleen. Lisäksi on tuota välimatkaa...mutta eihän mikään estä haaveilemasta. Kaikki eivät varmaankaan edes halua osallistua, mutta pienempi porukka koolle voisi onnistuakin, joskus.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 18:05

Kerran olen ollut järjestämässä luokkakokousta ja se olikin sellainen savotta, että toiste en ryhdy mitään kokoontumista järjestämään. Kuinka keksiä kaikille sopiva paikka ja aika, kas siinäpä pulma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 18:08

Saattaisin osallistuakin, jos matka ei olisi pitkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 21:17

Oishan se mukavaa,mutta taitaa olla mahdotonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 15:40

Taitaa mennä enemmän ajatusleikin puolelle. Hyvä kun edes mieleen juolahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 17:53

Ajatus on hauska, mutta näinköhän onnistuu.En oikein tältä istumalta usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2010 - 22:16

Tuota on heitelty ilmaan jo monesti aiemminkin. Ehkä meistä jokainen haluaa pysyä tuntemattomana, ja siksi tuo ei taida koskaan onnistua.