Huuru iski päähän, mikä se on? Ei ole edes pakkanen.

Avainsanat: pakkanen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2010 - 11:08

Jospa Sinulla oli lasi konjakkia edessasi ja heiluttelit sitä nautiskellen sen tuoksusta ja silloin jäi konjamiinit juomatta ja kunnon aineen sait vasta krapulaasi aamulla.

Kysyjän kommentti

Olihan se!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2010 - 22:41

Saunassa on höyry... hmmmm... olisikohan tuo huurun aiheuttaja pakkasesta otettu snapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 22:57

Kylmä ilma oudoksultaan .Kohta ollaan pakkasenkin puolella meillä viimeyön'ä 3-.Kävimme ennen pimeää kävelyllä ja oli yhdessäpaikassa niin kylmän tuntuista.Erottui muista kohdista täysin.Höyryt tuli hengityksestä.Huuruahan muodosttuu kivasti saunan löylyjä hetellessäkin. Mutta ihan tervettä huuruamyös.Joku nappaa suuhun huurut.Sitten tulee höyryt ja möyryt.Mutta en uskoisi tuohon, vaikka onkin viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 23:32

Huurru(HUURRE) oli päällä nurmikoiden...tänä aamuna PAKKANEN ei ennättänny panemaan..,Onneksi selvisi vielä PAKKASEN panemiselta nurmikot pitää vielä leikata...ja lehdet kerätä keräävällä leikkurilla......(HYI MINUA vanhaa mummelia).Mieli on kun 20:kymppisellä..

Lisätty: 02.10.2010 - 02:35

Mamma taisi ottaa papan kainalossa huurrutettuna..onnesta jäässä.. mamma ei tiedä mitä pappa höpinöi..pakkasen panemisesta...Pakkanen käväsi vaan aamulla varhain,kun sää oli parhain..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 00:24

huuru iski päähän -> höyre iski päähän

Lisätty: 02.10.2010 - 07:52

huuru ->höyre, houre, luulotauti, epätavallinen/epätodellinen ajatus ( mitä huuruja taas päässäs liikkuu )
riippuu vähän murrealuuesta sanan tulkinta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 07:33

Kylmä ilma vetää lasit huuruun ainaskin mulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 16:42

Et kai vaan tissutellut liian myöhään viileässä ulkoilmassa, siinä voi huuru iskeä ilman pakkastakin. Toivottavasti mamma auttaa sinua selviytymään huuruistasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 21:38

Jokin snapsi ilmeisesti.