Nyt oli kyllä otettu "tänttärin tippoja" ja runsain määrin.

Kysyjän kommentti

kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2010 - 16:31

Uskon vasta sitten, kun olen joko nähnyt tai kokenut jotakin. Siis tällä hetkellä en usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 16:53

Olen nähnyt lentäviä kahvikuppejakin saati sitten lautasia, joten uskottava on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 17:34

Joulupukin sentään olen nähnyt, mutten usko häneenkään ...

Lisätty: 01.10.2010 - 18:48

käväsin Pohjanmaalla eikä sieläkään näkynyt ufoja, sanovat vaan että

"Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 18:23

aika kovat tötsyt pitäis vetäistä, että ufoja alkais nähdä .
en sentään usko ufoihinkaan.

Lisätty: 01.10.2010 - 21:42

On vain kaharenlaasia ihimisiä, pohojalaasia ja niitä jokka haluaas olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 18:50

Totta kai uskon, ei me voida olla ainoat maailman kaikkeudessa jossa on elämää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 19:00

Uskon yluluonnollisuuteen, mutta vain omassa piirissäni.
Muutin viimevuoden lokakuun viimepäivänä tänne Keuruulle ja poikkesimme muutokuorminemme syömääm Tamperen paikkeilla ja tyttäreni sano, meitä on seurannnyt pieni punainen pesäpallon kokoinen esine Poikkesimme Tampereen lähellä syömässä ja katsoin kun jatkoimme matkaa Keuruulle se seurasi meitä.
Oli pihalla ja seurasi touhujamme, kun saimme lastin yöksi peitettyä pallo teki muutman kierroksen sammuttaen aina valon ja sytyttäen ne ja tiesi saattaneeni minut kamsuinine maallisen kotiin.

Usein olen tätä, miettinut en ole vainajahenkien ystävä. Jalat tukevasti maata vasten.i maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 21:48

Uskon, että elämää on muuallakin kuin meidän planeetallamme. Olisi aika erikoinen ajatus, että suuressa avaruudessa (jonka suuruutta ei pystytä mittaamaan) olisimme ainoat elävät olennot. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 00:21

Vakperilla aina sanat hallussa....On sellainen napsun profeetta..kaikki tietää...vikkelä velikulta humoristi..ainakin minun tosikon rinnalla..
Luulen että ollaan Valperin kanssa samaa ikäluokkaa..vai menikököhän arvaus pieleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 21:50

En ole nähnyt, enkä usko vaikka näkisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2010 - 19:46

En ole nähnyt ufoja. Olen tosin nähnyt lentäviä kukkapurkkeja. Naapurissa oli tullut vähän eripuraa.Katselin koirani kanssa pihalla hölmön näköisenä purkkien lentokaaria.