Minusta tuntuu, että yksi napsulainen on siirtynyt taivaan kotiin...miten saisin sen selville? Keneltä ja miten voi kysyä?

Lisätty: 01.10.2010 - 11:42

Niin, tiedän hänen oikean nimensä ja olemme kirjoitelleet vähän. Minulle tulee erään paikkakunnan lehti ja näin siinä eilen kuolinilmoituksen joka sopisi häneen. Nimi on sen verran harvinainen ja hän ei ole napsun sivuilla ollut muutamaan viikkoon.

Lisätty: 02.10.2010 - 07:35

Olin oikeassa, yksi napsulainen on poissa. Sain viestin hänen perheeltään. Sointu vaeltaa nyt huolettomana jossain tuntureilla. Rauha hänelle.

Avainsanat: arka asia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2010 - 09:51

omaisilta, jos tiedät napsulaisen oikeat tiedot.
mutta ehkäpä voisit kysyä ylläpidolta, tosin en tiedä antavatko tietoa tai tietävätkö asiasta.

Lisätty: 02.10.2010 - 13:45

rauha Soinnun muistolle:
www.youtube.com/watch?v=GOy1...re=related

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2010 - 10:01

Aikas vaikeaa on tuo..
Niillä kun on tuo salassapitovelvollisuus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 10:05

Tiedätkö ketään hänen omaistaan keneltä voisi tiedustella,mutta onhan se vaikeaa.

Lisätty: 01.10.2010 - 10:12

Tuli mieleeni,jos tiedät oikean nimen ja paikkakunnan niit voit kysyä kirkkoherran virastosta tai henkilö rekisteristä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 10:25

Luultavasti et saa tuota tietoa mistään, ellet tunne jotakuta kyseisen napsulaisen omaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 10:38

Kait sen ylläpidolta saa tietoon.Mutta en yhtään voi arvata kuka se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 11:52

Näköjään hänkään ei ole vastaillut;
www.napsu.fi/user/6003/viestit/6222

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 16:46

Jos tiedät missä kunnassa tai kaupungissa asusti, voit tiedustella kirkkoherran virastosta.En usko että sitä salataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 19:50

eipä ole tietoo, tertsi eli ja hengittii hyvinvoivasti vielä toissapäivä.
Lähetti minulle joka en halannut puita, ulkonäkööni ja näkövammisuuteni liittyviä viestejä.
En halua, ett napsu on mollauskenttä. Puihin liittyvät vastaukset ovat kaikkien luettavissa napsussa.
Piste, pilkku ja huutomerkki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 21:55

Surullinen uutinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 07:03

Napsulaisia tulee ja menee. Mikään ei ole ikuista, jää vain kaunis muisto. Rauhallista ikiunta.