Onko liian aikaista ostaa talvitakki?

Miun täytyy saada uusi talvitakki,kun entinen tuli laitettua roskiin,laitoin sen roskiin siksi etten enää vetkuttele uuden ostamista.

Avainsanat: talvitakki uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2010 - 10:39

Ei ole aikaista.Jos olet löytänyt sellaisen mikä sinua mielyttää niin osta se ihmeessä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2010 - 09:38

Sehän riipuu vähän siitä missä päin suomea asuu. Ei minun mielestäni ole., sillä syksy saattaa olla kylmäkin jo aikaisin. Minulla ei oikein sanotaan talvitakkia olekaan, on paksu musta sanotaanko niitä nyt toppatakeiksi. Pitkää naisten takkia en ole omistanut vuosiin, kun aina kuljetaan pitkät housut jalassa,
niin en ole tarvinnut sellaista ja kuljen yleensä niin vähän "arvokkaammissa"paikoissa, että nykyinen saa vältää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 09:41

Ei ole liian aikaista, sillä nyt ovat takkivalikoimat kaupoissa parhaimmillaan. Ja eihän sitä heti ostopäivinä tarvitse ryhtyä käyttämään, takki kyllä jaksaa odottaa kaapissa pakkaskelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 10:08

Ei todellakaan, ei kun menet vaan kauppaan ja valitset minkä haluat kun on vielä mistä valita ennenkuin kova ryysis tulee..
Saat nyt mieleisesi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 10:44

parempi ajoissa kuin liian myöhään
ettei rupea viluttamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 13:59

Talvitakin voi ja saa ostaa milloin hyvänsä. Ei siihen tarvita lupaa muilta, ei edes meiltä napsulaisilta, jotenka kipitä vain kiireen vilkkaan kauppaan ja hanki itsellesi mieleinen takki. Pue ostamasi takki sitten päällesi vaikka saman tien ja nauti sen päälläolosta muiden mielipiteistä välittämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 14:07

Sopiva aika ainakin minun mielestä. Riippuu paikkakunnasta mitä liikkeitä siellä on ja miten tilaavat tavaraa kauppoihinsa. Täällä pääkaupungissa on jo myynnissä ns.talviulstereita. Tarvitsen ns. välikausitakin kun nyt käytössä oleva on ehkä jo hieman vaihtoa vailla, kaunis ja hyvänlaatuinen mutta olen haaveillut uudesta. Totesin kyllä että Suomesta en mieluisaa saa, täytyy katsoa josko Vilnasta löytyisi sopiva. Meillä myydään liian paksuja takkeja, ovat puhtaasti kylmän ajan vaatteita.
Paras ostaa silloin kun sopiva tulee kohdalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 21:56

Ei ole, osta pois. Meillä on täällä jo ainakin niin kylmää että talvivaatteet saa ruveta kaivamaan esille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 22:23

Kipin kapin ostamaan talvitakkia..nyt on parhaimmat tyrkyllä..Aika hyvä konsti hävittää vanha takki..niin on pakko ostaa uusi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 07:00

Vaatteet ostetaan tarpeen mukaan, eikä hankinta-ajankohdalla ole niin väliä. Eli ei muuta kuin kauppaan ostoksille.