Mitä mieltä olette huomenna voimaan astuvasta tupakkalaista?

Tämän lain valvominen on varmast erittäin vaikeaaja opettaja parat ovat ihmeessä.

Avainsanat: tupakkalaki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 19:40

Samaamieltä kanssasi eli valvonta on varmasti vaikeaa ja ihan varmasti lipsumista tapahtuu. Vaikka en tupakan ystävä olekaan, niin kovin tiukalta nuo uuden lain pykälät tuntuvat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 19:45

Vaikka itse sauhuttelenkin, niin laki on paikallaan. Taitaa olla tuskallista lain toimeenpanijoilla. Epäilen suuresti onnistumisen mahdollisuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 20:24

Taputan pieniä karvaisia käsiäni yhteen, sillä en voi muuta inhota niin kuin tupakkaa. Itse en ole koskaan polttanut ja minulla on tupakka-allergia todettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 20:53

On varmaan todella vaikea valvoa näitä koululaisia..kyllä pitäsi kuri saada tupakoimiseen..Linja-autolla,kun menee Kotkaan missä on koululaisia..heti vaan tupakaksi,kun pääsevät autosta ulos..oikein tuntuu pahalta,että voihan lapsiraukat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 21:05

No niinhän tuo pitääkin olla..
Vaan ihmettelen noita muutamia kauppoja kun tupakat ovat makeisten vieressä itseotettavissa..
Ei siis kassojen edessä vaan oikeen hyllyssä makeisten vieressä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 23:14

Ei minulle mitään vaikeuksia koidu kun en polta.Mutta lasten ei tarvitse opetellakkaan. Millä saisvat nuo viinakset niiltä piiloon. Yhtä vaarallista viinakin on.Omasta mielestäni.Syöpäpotilaita tulee enemmän .Mutta niitä on monin kertainen määrä 2030v.Voisivat kertoa mistä tietäävät ja mistä syöpä tulee.Onko se jo ilmastokysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 07:28

Vaikea valvoa. Meidän työpaikkakin on savuton, mutta muutamat jääräpäät silti polttavat ja kyse on sentään aikuisista ihmisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 08:23

Erittäin hyvä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 08:26

ihan yhtä hyvä ajatuksena kuin mikä tahansa lapsia suojaava. eri asia miten sitäkin sitten valvotaan ja toteutetaan. lykkyä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 22:14

Pitkästä aikaa jotain hyvääkin Arkadianmäeltä.