Mitä ovat mustangit, oletko koskaan tavannut?

Avainsanat: mustangit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 19:35

Mustangit ovat Yhdysvaltojen autiomaissa ja aroilla eläviä villihevosia..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 19:18

Ainankin ne ovat hevosia,,hevosrotu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 19:40

Laulun sanoin: "Vieläkö on villihevosia?"

Elävissä kuvissa olen nähnyt, vaan en luonnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 20:38

villinä eläviä hevosia yhdysvalloissa kutsutaan mustangeiksi

(ne eivät ole aidosti sukuperältään villihevosia, eurooppalaisten, lähinnä espanjalaisten, aikanaan maahan tuomien kesyhevosten villiintyneitä jälkeläisiä)

aika etäältä olen kerran yhden lauman nähnyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 20:49

Elokuvissam ja luontokuvissa olen tätä upeaa hevosrotua nähnyt...
Livenä ei todella onnistu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 20:51

En ole nähnyt kuin telkkarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 21:14

en ole luonnossa tavannyt, ainoastaan elokuvissa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 23:17

Välillä niitä peltihevosia näkee oikein rivikaupalla. Ovat näytillä.Hevonen se nokalla seisoo.Auto ja hevonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 11:58

Olen ollut ford mustangin kyydissäkin. villihevosta en ole kesyttanyt.

Lähteet:
www.napsu.fi/matkailu/matkak...8--Florida

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 15:31

Niitä peltisiä olen nähnyt. Ei ole minun suosikkejani. Siis ne peltiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 22:19

Ovat villihevosia ja Fordin automalli. En ole tehnyt tuttavuutta kummankaan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 03:11

No livenä en noita hepoja ole nähnyt, muttta ovat suojelunalaisia kuulemma nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 20:58

Kokeilkaap joskus sitä peltistä musseakin. Saattaisi aikas monella olla uutta tunnelmaa elossa! Eikä sitten mitään mopo mustangia vaan vähintään isolla kasilla olevaa. Taitaa olla tän päivä autot aikas paperia siinä leikissä... noooh tietty bensaa palaa ehkäpä reilut 20 litraa kylillä, mutta minkäs teet.-ö -
Kyllä nuo muut ainakin kuolaa, kun iso musse pamahtaa huoltsikan pihaan tai kyläkaupalle Laaadan viereen.