Onko sinulla ollut koskaan syöttöpossua?

Avainsanat: syöttöpossu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 21:17

On syöttöpossu, alitan kaikki hilkut sinne eurosta pienemmät, tännä vein yhjätttäväksi ja sain 200 euroa ylimääräistä aivan kuin lahjana,

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 19:23

Meillä kotona on ollut porsas mitä tietysti syötettiin,minulla on porsas mikä syö pikkurahaa ja kyllä sille kelpaa isompikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 19:32

Oli minulla aikoinaan säästöpossu, jota syöttelin penneillä ja viisipennisillä. Varsinainen syöttöpossu, joka toiveitakin toteutti. Mukava muisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 19:37

Kyllä kotona oli aikanaan ihan eläviä syöttöpossoja..tuli niitä monet kerrat syötettyä..
Ja sellainen kolikkoposso on vielä olemassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 19:42

Lapsuudenkodissani oli pariinkin otteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 20:40

minuakin on sellaiseksi joskus haukuttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 20:48

Ei ole mutta säästöpossu kyllä jopa tietokoneen vieressä istuu...
Näin kaupunkilaistyttönä ei voi olla elävää possua, ja miestäni en sillä nimellä kutsu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 15:32

Isovanhempien luona oli, kun olin pieni. Tuttavuus oli ikimuistoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 16:50

Meillä kotona aina oli 6 sika porsasta jotka tapettiin joulu pöytään.Ensin oli meidän lemmikkejä ja sitten kuula kalloon kylmästi. Se ei ollut kivaa. Liha oli hyvää.Olipa ne viisata kavereita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2010 - 22:25

Mummulassani oli porsaita, jotka saivat elää auvoisen elämän ennen teuraaksi joutumista. Siat ovat siistejä ja viisaita eläimiä. Ukkini palvasi lihat itse ja maku oli aivan toisenlaista kuin nykyisen kinkun, vaikka sitä ostaisi hallistakin.