Mikä on sää paikkakunnallasi?

Syyskuun vimeinenpäivä valkeni Lappeenrannassa lähes pilvettömältä taivallata ,aurinko paistaa eikä kovatuuli kiusaa lämintä on + 9c.Mitä parahin sää mennä metsäretkelle,mutta nyt ei enää tarvitse,kun sienet,puolukat ja karpalot on kerätty.Nyt menemme muutenvain liikkumaan luonnossa.

Avainsanat: ah niin kaunista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 10:57

Sininen taivas, vähän harsopilveä, 1-3 m/s tuulta, koleaa n + 10 asteetta C.
Hyvä ulkoilu sää, jos ei tarvise sisätöitä tehdä.

Kylmäsi kääntyy nämä syksyn säät, mutta onneksi aurinko paistaa.

Kaulaliinat, hanskat ja hatut tarpeen ja kohta villahousut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 10:59

Seinäjoki:
+4 °C
Tällä hetkellä: Sumua
Tuuli: E nopeudella 2 m/s
Kosteus: 100 %

yöpakkastakin oli.

Lähteet:
ilmatieteen laitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 11:20

Aamu oli kylmä ja sumuinen. Nyt aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta ja lämpöäkin riittää. Mittari näyttää hieman yli kymmentä astetta ja mikä mukavinta, plussan puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 13:30

Viimeyön viileys kellastuttaa ja antoi lehdille väriä.
Nyt on todella kaunis Syyspäivä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 15:31

Huomenta vaan...yövuorolainen heräsi iltapäivällä klo 13.00 ja ihmetteli aikansa mahtavaa auringonpaistetta. Ihmetteli vielä enemmän vilkaistuaan mittaria sillä se näytti +17...ja eikun ulos. Lakanapyykki kuivuu ulkona, kuin kesällä konsanaan. Tulin juuri sisälle ruuanlaittoon. Hieno päivä ja illalla täytyy lähteä kävelylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 15:46

Turku:
13,1 astetta lämmintä, pilvetön taivas ja aurinko lämmittää mukavasti.
Ilma on taas kerran suosiollinen mökkeilijälle.
Kalastuskin on jo alkanut tuottaa tulosta meriveden jäähdyttyä lähes kymmeneen asteeseen.
Isoja ahvenia tullut runsain määrin. Ensimmäinen kuhakin jo oli verkossa. Kuhastus aika koittanee kohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 16:20

Kirkas kaunis aurinko paistaa, lehdet tanssivat tuulen kanssa karkeloiden. Hiukka kylmää ,paljain käsin kun käynnistin ruismoottorilla polttoaineella käyttävää konettani, oli vain kauraryynejä antaa syötiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 19:09

Syksyisen kolea ja kylmä. Hieman aurinko päivällä paistoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 19:46

Aamusta oli +8,5 aurinko paistanut koko päivän...päivällä lämpö nousi 13,5..ihana pyöräilyilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 20:58

Aurinkoinen, raikas syyspäivä. Aamulla sai sankassa sumussa fillaroida töihin ja iltapäivän aurinko vielä lämmitti kotiinpäin polkiessa. Kerrassaan hieno sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 21:26

aurinkoinen ja suhteellisen lämmin (myös tyyni) sää teki Hesan seudun päivästä todella mielyttävän ulkoilupäivän

valperi.blogspot.com/2010/09...varit.html