Taas näkyy uutisissa olevan, että eräältä naiselta on otettu parikymmentä riutuvaa koiraa huostaan. Ajatuksianne asiasta?

Avainsanat: eläinrääkkäys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2010 - 11:06

mua kiinnostaa lähinnä onko kyseinen rouva täysin yksin maailmassa? pitäisi lähiympäristön ja sukulaisten herätä hieman aiemmin tilanteeseen. huono juttu jos tuohon pisteeseen pääsee että ehtii hamstraamaan noita elukoita ja vielä poikasiakin oli ehtinyt tulemaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 23:20

Onneksi on otettu huostaan. Suunnittelevat rekisteriä, johon ilmoitetaan eläinsuojelurötökset ja sen jälkeen ei eläinten pitoa enää sallita. Mitenköhän on valvonnan kanssa? Vaikka en suosikaan naapureiden kyttäämistä, niin luulisi jonkun huomaavan tuollaisen koiralauman ja sen kunnon. En epäröisi ilmoittaa eläinsuojeluviranomaisille, jos tuollaisen näkisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 07:23

Tämä on sarjassamme äitä. jolloin huomaamme että Eläinsuojeluviranomaisia tarvitaan.
Itse minulla on ollut vallan näitä huonostihoidettuja eläimiä, niin Anjalta kuin Heidiltä.
Kaikkeista pahimmalta tuntuu kun nämä eivät saa ansaitsemaansa tuomiota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 08:15

Nuo ovat aina niin surullisia tapauksia. Kuinka paljon ovatkaan eläimet jo joutuneet kärsimään ennenkuin tilanteeseen on puututtu. Elinikäinen eläimenpitokielto ja tuntuva rangaistus tuollaisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 10:13

aivan järkyttävää, ei ole ihmisellä kaikki kotona pääkopassa, jos eläimet jättää hoitamatta tai niitä rääkkää tai kiusaa. rangaistus hänelle laitettakoon, ja ikuinen eläimienpitokielto !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 10:45

Ihmisen itsensä täytyy olla sairas päästään,kun tälläistä tekee,miten näitä ihmisiä voi vahtia,ettei tälläistä tapahtuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 14:08

Huono juttu, mutta jokapäiväistä asiaa on. Milloin kissat, koirat, siat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 14:10

Oletan että noita ilmoituksia tehdään nykyään rohkeammin tai sitten h.... uus lisääntyy voimakkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 18:25

Yleisemminkin ajateltuna, jos jotain hankkii pitää pystyä myös hoitamaan se. Järkyttäviä tapauksia ja todisteita ihmisen välinpitämättömyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 19:07

Onneksi on otettu, toivottavasti sesset saadaan kuntoon ja oikeaan huolehtivaiseen kotiin. Koira ressukat... Ei pidä ottaa liiaksi, jos ei jaksa niitä hoitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2010 - 19:50

Kyllä on ihan koirien rääkäystä..ihminen joka ei pysty huolehtimaan koirista...ei pitäsi ottaa koiria..eikä muitakaan kotieläimiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2010 - 17:21

Tulee surku eläimiä.Mitä tuollainen ihminen tekee eläimellä? Ei varmaan huolehdi edes itsestään.Eläimenpitokielto ainiaaksi.Rangaistus.