maleme puh.numero on 050-308-91-32 - miten minä pääsen soittamaan sinne??? Yritin 99599-30-28-210 50-308-91-32 se ei onnistuu.

Avainsanat: maleme+puh.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 10:09

+358503089132
jos on kotimainen gsm- liittymä henkilöllä, jolle yritit soittaa.

oletko kokeillut skypellä soittaa?

Lisätty: 29.09.2010 - 10:13

tässä linkki edullisiin ulkomaanpuheluihin Suomesta:
www.hotcom.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2010 - 10:36

Onko suomalainen liittymä? Siitä täytyy alkaa. En ymmärrä noita laittamiasi viivoja numeroiden välillä, mitä ne tarkoittavat? Eihän sellaisia tarvita meikäläisissä numeroissa. Tuossahan on jotenkin erilaisia numerosarjoja.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 11:37

Taitaa olla slaavilaisen ilotytön maksullinen numero! (siis syötti.)

Jos tosiaan haluaa soittaa Kreetalle Malemeen niin +30 riittää eteen suuntanumeroksi.
Lähetä näin; www.viestikunkku.fi/77/ilmai...reikka.htm

Lähteet:
www.napsu.fi/matkailu/matkak...eta/maleme

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 14:04

99599 on MINICOM yrityksen ulkomaanpuhelupalvelu suuntanumero.
Sen käyttöohjeet ovat tällä sivulla:

www.99599.net/fi/

Kännykästä kun on kyse, niin kännykän olinpaikka missä tahansa maailmassa on tiedossa sen kotimaassa. Näin ollen kännykkään pitää soittaa sen kotimaan maatunnuksella ja kännykän numerolla ilman ensimmäistä etunollaa.
Esim jos tarkoittamasi kännykkä on suomalainen niin +358 50-308-91-32.
Jos se on ruotalainen niin +46 50-308-91-32.

+ merkki kuvaa yleistä ulkomaan puhelujen suuntanumeroa 00. Tällöin tulee käyttöön oman operaattorisi ulkomaanpuhelujen palvelu.

Voit myös korvata + merkin haluamasi operaattorin ulkomaan suuntanumerolla, jotka löytyvä alla olevasta linkistä.

www.viestintavirasto.fi/inde...ukset.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 15:44

Suomalaisesta liittymästä jos soittaa niin on tuo 358 alkuinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 20:25

Aina eteen +358 kun soittaa ukomaille...tai ulkomailta kotimaahan...en kyllä minäkään ymmärrä noita viivoja mitä on aina välissä..