Oletteko tutustuneet Museoiden tarjontaan?

Lustossa menee Herrat, pomot ja jätkät
www.museot.fi/nayttelykalent...ly_id=5641

Avainsanat: jätkät pomot herrat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 20:46

Luston näyttely kiinnostaa.
Seuraavaksi aion mennä taidehallin ja Kotkan maretariumissa tekisi mieli käydä.

Kysyjän kommentti

Sieltä Hyökystä on hyvä aloittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 18:51

En ole tutustunut, mutta Punkaharjulla muuten kyllä käynyt. Saatan mennäkin tutustumaankin, jos kohdalle sattuu.
Minusta Matti Vanhasen kipeine jalkoineen pitäisi päästä Madame Tussauds:n vahakabinettiin Lontooseen ja lontoon kielisellä selostuksella varustettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 18:53

Enpä enemmälti ole tutustunut.Kun kesällä tuli tuolla käytyä.Täällä olemme käyneet lasinmuseolla,rautatiemuseolla,metsästysmuseolla ja taidemuseolla.Kun on sellainen päivä.Pääsee ilmaiseksi joka paikkaa.Aina niihin mielellään menee, vaikka käynyt jo monta monituista kertaa.Martat tarjoo kaffeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 19:49

On tullut käytyä joskus nämä meidän Turun museot moneen kertaan joten saa olla ilman minua taas jonkun vuoden...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 20:07

Nuorempana on tullut museoissa käytyä...ei enään vuosikausiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 20:52

kyllähän noihin museoihin tulee pistäydyttä aika taajaan, viimeksi tutustuin tähän

valperi.blogspot.com/2010/09...museo.html

tuo Luston näyttely saattaisi olla ihan mielenkiintoinen jos sattuisi löytymään jotain syytä sinne päin lähteä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 20:52

Vain uutuuden viehätyksenä tänä kesänä ovat olleet kotiseutumuseot, joita täällä Keski-Suomen maakunnassa on tuhka tiheään ja vietetään kesällä oikein vanhohen työtaitojen esittelyäkin.
Pyykinpesua pyykkilautoineen ym. sellaista, joista nuori väki ei voi tietää mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2010 - 02:53

Olenhan minä joihinkin tutustunut.