Onko sinulla hirvikärpäsen puremia kehossasi?

Miulla on niskassa ja korvantakana,hoidan niitä kortisoni voiteella.

Avainsanat: hirvikärpäsen puremat inhokkeja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 14:09

Mulla on useampi purema. Aika inhottavia elikota. Tunkee tonne nahkansisälle .Iho menee rikki laajaltakin aleelta vuotaa visvaa ,rupistuu. Aika paukkuja mulle tulee. Kutiaa ja raavittaa. Kestää kauan parantua.Eikä niitä kaikkia huomaa edes, ennenkun kotona. Pitemmän ajan kuluttua,että mikäs nyt kömpii.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2010 - 09:50

Olen käynyt vain kerran tänä syksynä sienimetsässä ja siellä oli "hirvareita" niin tuhottomasti, ettei sekaan sopinut. En "onnistunut" saamaan puremia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 09:52

Ei ole ollut, punkin purema kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 11:29

Ei ole , en vammani vuoksi metsässä käy, ja pihalle eivät ole tulleet, muita tuholaisia kyllä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 13:51

Ei ole kun en rymyä metsissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 15:21

Ehei ei ole eikä tule...
Menen metsään kun otukset ovat poissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 17:11

Ei ole hirvikärpäsen puremia, koita laittaa kortisonia vähän väliä, niin eiköhän se siitä rupea pikkuhiljaan helpottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 18:23

Täällä Airiston rannalla hirvikärpäset eivät kiusaa. On senkin puolesta ilo olla mökillä onnellisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 19:11

Ei ole, yritän pysytellä loppukesällä ja syksyllä pois metsästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 19:36

Ei ole pääsyt hirvikärpäset puremaan,kun olen vähän käynyt metsässä tänä syksynä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2010 - 00:14

Ei ole kun en ole käynyt metsällä.