Erikoinen ammatti. Ottaisitko viran vastaan?

www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...61?ref=rss

Paljonkohan tuosta saa palkkaa? Enemmän, kuin pyöriäisten tarkkailijat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 22:00

ei ole sitä minulle tarjottu, jos tarjottaisiin menisi vakavasti harkintaan,

tiettävästi YK:n hommissa virkamies on diplomaattistatuksella ja jo pelkät päivärahat ja kulukorvaukset ylittävät nykyisen tulotason (palkan kuluttaminen jäisi perheen murheeksi)

ahneuksissani ottaisin viran vastaan ja jäisin odottelemaan jos joku ottaa yhteyttä ....

Kysyjän kommentti

Jotain tuollaista itsekin tuumin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2010 - 12:56

UFOt tarkkailevat tätä sivua!
Varo, ettet joudu siepatuksi.

Juhan af Grann ja Rauni-Leena Luukkanenhan ovat jo olleet yhteyksissä ufoihin ja humanoideihin.
Mutta ehkäpä pysyttelen tässä nykyisessä ammatissani mieluummin, vaikka korvaus tälle ufoyhdyshenkilölle olisikin huomattava.

Maailmankuulu brittiläinen fyysikko ja tähtitieteilijä Stephen Hawking on myös muuttanut mielipiteitään viimeaikoina useasti: www.hs.fi/haku/?haku=Stephen+Hawking

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 13:10

En varmaan pärjäis,kun ei ole kielitaitoa heh,heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 13:51

Eikös joku USAn pressa muutama vuosikymmen sitten varoittanut ottamasta yhteyksiä ulkoavaruuteen. Tuli mieleen uutista lukiessa, että eikö olisi tähdellisempää etsiä älyllistä elämää täältä maapallolta, maalaisjärki tuntuu olevan kyllä monessa asiassa todella hukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 14:47

Työ on kyllä aika vaativaa, 1300 e/kk – onko tämä liian iso palkka?

Ufo-tarina joka on täyttä totta:
Opiskelija ajoi ravintolasta kotiaan kohti. Metsätaipaleella hänet pysäytti vilkkuvavaloinen ufo. Siitä tuli ulos kaksi sinistä humanoidia, jotka kuljettivat hänet ufoon. Ufo lähti lentoon ja saapui valtavan ison, kirkkaasti valaistun emäaluksen luokse. Emäaluksella hänen luokseen tuli valkoinen humanoidi, joka otti häneltä verikokeen. Sen jälkeen hänet ilmeisesti huumattiin ja hän heräsi seuraavana aamuna poliisiasemalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:09

Taitaapi jäädä ottamatta, kielitaitoa kun on sen verran että Suomea ja Turun murretta osaan..
Eikä ol mun juttu muutenkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:22

Kaikki hullut ja humalikot samaan sekoittimeen ja lopuksi saadaan läjä tuntematonta. Sitä sit vaan kuuntelemaan että tulisko sieltä jotain älykästä.
HUU-HAA sanon tuohon.
Tosin tuo homma kyllä kiinostais. Sais tarkkailla olematonta ja siitä vielä maksettais jotakin. Mikähän siinä lienee eläkeikä?
Pitäkää ihmiset jalat maassanne ja yritetään näitä "kolmannen asteen yhteyksiä" vasta sitten kun niihin on todellakin mahdollisuus.
Palkkaa pyytäisin kyllä jo heti ensimäiseltä vuodelta ainakin pari miljoonaa. Vuotta kauempaa ei kukaan täysjärkinen pysty tyhjää kyttäämään joutumatta sairaseläkkeelle.
Miten ne pyöriäiset tähän kysymykseen liittyy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:26

Tuossapa sitä olisikin eläkevirkaa kerrakseen. Kai siihen hommaan sentään kunnon kielikoulutuksen ensin saisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 15:39

Mä olen jo pitkään miettinyt itselleni sopivaa työtä. Ehkä tuossa olisi sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:22

Ei taida olla pitkäaikainen toimi. Ja näin "virattomana" oloneuvoksena on mukavampi olla kuin totisena virkamiehenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 17:36

Minä taas haluaisin etsiä älyllistä elämää sieltä missä tv-ohjelmista päätetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 18:51

HS.fi 25.4.2010: Stephen Hawking: Avaruusoliot pitää jättää rauhaan.
www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...5256383432

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 20:47

Ehei, älkää naurattako vanhaa, pääsee pian vedet sinneminne ne eivät kuulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2010 - 03:36

Kyllä, minun valitettavasti on tuosta työstä kieltäydyttävä. Ehkä nykyinen on mielenkiintoisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2010 - 23:52

Nytkös siellä YK:ssa on vasta aprillipäivä?