Kuka teistä napsulaisista on liittynyt Farmvilleen, tähän aikuisten, miksei lastenkin mukavaan ja haasteelliseen ajanvietepeliin?

mua harvemmin, tuskin koskaan nettijutskat saa koukkuun, paitti Napsu ja nyt tää Farmville, vaikkas hanttiin panin liittymään pyytäjille kuukausitolkulla, mutta tässä sitä nyt sit ollaan maatilaa pitämässä:) Jos et julkisesti uskalla "myöntää", niin yksityisviestinäkin voi kommentoida... p.s. enkä kaipaa ilkeitä vastauksia:)

Lisätty: 25.09.2010 - 16:30

no voi, miks toffe, multakin ensin meinas jäädä, kunnes sain juonen päästä kiinne, ja kiitti myös vastauksestais:)

Lisätty: 25.09.2010 - 17:01

hyvä sirkkaliisa, kaikelle uudellekin avoin mieli:)

Lisätty: 25.09.2010 - 18:35

Ihanata kun on ennakkoluulottomia immeisii tääl Napsus, hyvä Justus, siellä (kin) voidaan kaikki tavata;)

Lisätty: 25.09.2010 - 21:17

ensin pitää tulla/olla facebook-kaverina ja sitä kautta voi pyytää farmiin liittymää/farmikaveriks.

Avainsanat: farmville liittyminen netti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 18:01

Farmvilleen suhtaudun ihan avoimin mielin, ja facebookissa olen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 16:21

Aloitin kyllä mutta jäi alkutekijöihin...
en saanut kumminkaan inspistä siihen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 16:54

Jahas kiitos vinkista, otan kaikki kivat vinkit vastaan, jos niihin ei tarvitse maksaa.
En osaa paljon itse löytää ja hakea tätäkään, mutta yritän ja jos en löydä lähestyn jonin13 viestillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 19:41

Olen Facebookin kautta kutsun saanut, mutta ei ollut minun juttuni, 2 pikkuihmisen kanssa kyllä mallinukkeja puen ja viestin heidän kanssaan Go supermodelissa netissä, mamma on sinne pyydetty kun tyttö olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 20:08

Kyllähän tuota tulee ihan ahkerasti pelattua, jotain puolisentoista vuotta sitten sinne eksyin ja sille tielle jäin. Koukussa siis, muistaakseni tasolla 85 nyt oleillaan. :) Mielenkiintoista ajanvietettä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 20:55

En ole kuullutkaan tälläisestä pelistä.:iten tähän peliin pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 23:09

En ole minäkään aikaisemmin kuulut koko pelistä..eihän sinne uskalla tulla,jos jää koukkuun...silloin jää hommat tekemättä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:17

Kutsu on käynyt monesti, mutta ei ole tullut edes kokeiltua. Saatampa joskus katsellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 17:55

Toistaiseksi olen pysynyt lujana enkä ole ryhtynyt pelaajaksi,vaikka Facebookin kautta on jo lyli 20 kutsua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2010 - 23:11

Olen niin vanhanaikainen mummo että ostan mieluummin lecoja lapsen kehitystä ajatellen.