Mummolaan, onko Mummola- ravintola vielä olemassa Play Inglesissä? Viime keväänä toukokuussa se oli kiinni.

Avainsanat: mummola

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2010 - 14:08

Mummolan uudet sivut aukeavat 01.10.2010 Katso esimakua UUTISIA- osiosta!
www.mummola.info/fi/content/...ory/22/29/

Olen varannut matkan marraskuun lopulle ja menen katsomaan onko vielä pystyssä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 16:19

Taitaapi olla

Lähteet:
www.matkaopaslehti.fi/artikk...apiirakka/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 18:05

Avoinna on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 18:59

Olikohan ollut kiinne vaikka remontin takia...Tai olitko keväällä jo silloin laitettu luukut kiinne..kun turisti-aika alkaa päätymään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2010 - 09:16

Olisko niin että ovat sulkeneet kesäksi, eihän siellä kesäaikaan niin paljoa asiakkaita varmaan ole, siis Kanarialla ylipäätään. En tunne asiaa koska en käy suomipaikoissa mutta oletukseni on tuo edellämainittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2010 - 23:09

Toivottavasti sieltä saa mummon perunamuusia ja mummon lihapullia!