Jos voitat lotosta huomenna, mitä teet voittorahoilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 19:29

En ole kyllä viellä lottoa vienyt tälle viikolle. Mutta jos noin kävisi, mikä niin olematton ajatuksena ja totena.Mutta ,mutta jos ,Tietäisin aivan tarkkaan mihin rahat käyttäisin, en ainakaan pankkiin jättäisi makaamaan niitä.
Enkä siitä kovin paljoa mainostaisi. Koska siitä vasta se ongelma alkaisi.Tiedän yhden lottovoittajan, kävi minun tykönä useampaan, kertaan kun oli voittanut 12 miljoonaa markkaa.Hän esiintyi televisiossakin.
Siitä alkoi sairaalakierteet .Enkä ole häntä sen koomimmin nähnyt missään.Sanoi eihän sellain rahasumma kulu ollenkaan.
Mutta ollaan osaamme vaan näin tyytyväisiä jos on tullakseen, antaa tulla.Ei kannata odottamaan käydä.

Lisätty: 25.09.2010 - 09:37

Jos korko 2.5% tänäpäivänä niin justiin olet omillasi. Ei kasvua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2010 - 19:22

Jos sen ison potin saan niin lapsiani avustan asuntolainoissa ja saavat vaikka uudet talot rakentaa mamma betala ja pikkuihmisiä avitan että aikuisena heillä olisi rahaa käyttää ja elämä ei olisi niin tiukkaa rahasta. Ja loput rahat tuhlaan mieheni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 19:40

Jos niin tuuri kävisi (uskomaton juttu)..
Antaisin lasteni perheille jonkun verran ja lapsenlapsille avaisin kivat pankkitilit, jotka saavat 18v nostaa vaikka ajokorttiin tai huonekaluihin..
Ja itse lähtisin matkoille, hommaisin asunnon ja tulisin takaisin vasta kun asunto kunnossa valmiina... huonekaluineen päivineen..
Mutta haavetta vaan, oon tyytyväinen jopa 100€ voitosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 19:49

Haaveita, unelmia, toiveita, niitä on aina lauantai-iltaisin.
Se riippuu siitä, paljonko sieltä tulee, kyllä sunnitelmat ovat valmiit, vaikka pääpotille.
Lapseni, lapsenlapseni, köyhille, sekä itselle ostaisin hyvän hoidon loppuajaksi.
Muistaen sen, että käärinliinassa ei ole taskuja.
Taivaspaikkaa ei voi onneksi ostaa rahalla, siinä olemme tasavertaisia.
Samoin hyvää omaatuntoa, joka on myös pehmoinen päänalunen ei saa rahalla.

Maanantai aamuna viimeistään havahdun ja huomaan, että haaveet, unelmat ja toiveet
ovat haihtuneet kuin untuvat tuuleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 20:52

Kyllä turvaisin lapsien ja tyttärenlapsien elämän...Kaikilta heiltä asuntovelat pois...ja pankkitileille rahaa..niin olisi helpompaa elää..Ja itse eläsin..kun viimistä päivää...antaisin rahan palaa..nauttisin elämästä täysin rinnoin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 21:10

Lapsilleni jakaisin lähes kaiken. Omat asuntovelkani maksaisin pois, ja vähän kunnostelisin paikkoja. Äidillenikin ostaisin pienen rivitalon. Siihenhän tuo 7 milliä sitten menisikin. Jos jäisi vähän ilmaa, niin haluaisin asunnon ihan keskeltä Helsinkiä. syntymäkaupunkiani, jonne minulla on vielä iso ikävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 02:31

Lottovoitto on epätodennäköisempi tapahtuma kuin jos sinuun iskisi salama samalla kun lyöt “hole-in-onen” golfissa, etkä edes pelaa golfia. Jos kuitenkin tämä mahdottomuus tapahtuu, kannattaa seuraavia ohjeita seurata tarkkaan.

Kun voitto on varmistunut, suosittelen että menet kottikärryjen kera Veikkauksen päämajaan, lastaat rahat kärryihin ja suunnistat kotiin. Kotona paras paikka rahojen säilytykseen on patjan alla, olkoonkin että sänky voi olla toimenpiteen jälkeen hieman korkeahko.

Ota rauhallisesti ja mieti… vaikka kokonainen vuosi

Voittohuuman jälkeinen hengähdystauko on erittäin kriittinen hetki kun voitto on varmistunut tai jo tilillä (voiton saaminen hallintaansa kestää 21 päivää). On todella syytä miettiä pitkään ja hartaasti miten elämänsä tästä lähtien suunnittelee ennenkuin voittosummaa alkaa kuluttamaan.

Sotaan ei pidä lähteä soitellen, eikä suuria summia kannata käyttää hätiköiden. Raha on nimittäin katoavaa sorttia.

Ole kärsivällinen ja järkevä voittojesi kanssa. Voittosumma tulisi välittömästi siirtää korkeakorkoiselle tilille odottamaan vielä tuottavampaa sijoitttamista ja päätöksiäsi rahan suhteen. Tässä on hyvä muistaa, että esimerkiksi 3.000.000,00 € voitto 3% tilillä tuottaisi vuodessa pelkkää korkoa 90. 000,00 €. Inflaatio huomioonottaen käyttännön tuottoasteesi on kuitenkin korkotilillä lähellä nollaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 07:26

Kyllä Ellit tietää; plaza.fi/ellit/testit-ja-kys...torahoilla !!!
Kovalaisen Heikki tarviis kans takapotkua?

Näkyyvät olevan teidän halunne verottajalle mieleen. Ei rahaa voi noin vain jaella joutumatta maksamaan lahjaveroa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 08:00

Vielähän tässä voi iltaan asti haaveilla mitä tekisi voittorahoilla, mutta varmasti huomen aamuna en ole yhtään sen rikkaampi kuin tänäänkään. No ansiotyöhön en todellakaan enää lähtisi. Vapaaehtoista vanhusten auttamista voisin harrastaa. Ainakin se mökki tulisi hankittua Inarista ja siellä vietettyä enemmän aikaa. Uudet autot ostaisin ja lapsilleni apua sen mukaan mitä tarvitsevat. Varmaankin olisi pidettävä tuumaustauko mihin rahat sijoittaisi. Talvet olisin taatusti poissa Suomesta. niin, että semmoista nyt ainakin. Onnea vaan kaikille lottoajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 08:27

Jos voittaisin, en kyllä kerro asiasta sen enempää. Rahalle löytyy kyllä järkevää käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2010 - 20:00

Voi että on sitten mukava kysymys. On aina niin rattoisaa haaveilla lottovoitosta:

Tänään koiran kanssa metsässä samoillessa päätin että jos lottopotti kohdalle osuisi niin turhat ansiotyöt lopettaisin ja vaeltelisin päähommiseni koiran kanssa kairalla;)

On tuo Repoveden kansallispuisto ja monet muut vielä täysin katsastamatta täällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 16:13

Elämä jatkunee samaa rataa hieman helpommissa olosuhteissa.