Kuinka pitkä matka sinulla on kotoasi lähimpään naapuriin? Milloin viimeksi olet käynyt naapurisi luona?

Avainsanat: naapuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2010 - 20:31

Alakerrassa asuu lähin naapuri kenenkanssa ollaan tekemisissä sauraava asuu alatalossa ja suraava ylätalossa.Aamutossut jalassa voi mennä naapuriin.Ylätalon naapurissa olimme viime perjantai iltana.On mukavaa,kun on mukavia naapureita.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2010 - 19:45

ulko-ovelta ulko-ovelle 10 m

pihalla rupateltu melkein päivittäin, sisällä vissiin pari vuotta sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 19:58

Ei ole kun aita välissä,kun alkaa naapurin piha..Tänään kävin viimeksi naapurissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 20:50

Vireinen kerrostalo, matkaa on noin 10 metriä vain. Kanssa käyminen on vilkasta jokapäivä.
On toista kun Helsingiisä, viereinen naapuri ei edes tervehtinyt.
Sain sangollisen suppiksia, samoin kuivatusta suppikkista tehtyä jauhetta kaksipurkkia, puolukoita myös.
Joten naapuriystävyys on kullan kallis ja hopean hohtoinen yhteys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 20:58

1km. Enkä muista milloin siellä olen käynyt olenko ollenkaan.Edellisten asukkaitten aikana 30v.tta takaperin.Nyt ne meinaa järjestää meille naapureita. Ekat olisi 50m päässä.Tohon ruvetaan tekeen taloja 130 kaikki omakotitaloja. Sitten on naapureita.Ollaan itekseen oltukin jo 4ov.tta Ihanaa aikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 21:11

Minulla on matkaa naapuriin n.15 metriä, pihoiltamme aidan yli vaan puhumme. Poikani talo on 30 metrin päässä ja siellä toisinaan käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 22:29

jos avaan naapurini kanssa yhtäaikaa oven niin kolahtaa ovet yhteen. joten ei metriäkään.
Taitaapi olla vajaa vuosi kun soitin hänelle ambulanssin ja jouduin hänen asuntoonsa metsästämään hänen paitaansa ja lääkkeitään.( hän oli silloin todella huonossa kunnossa, hyvä että pääsi soittamaan meidän ovikelloa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 22:51

N. 20 metriä. Silloin kuin hain heiltä lupaa rakentaa lisäsiipi. Sinänsä hassua - ei se siipi näy heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 01:17

Noin puoli kilsaa, ja tulee pakostakin käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 10:32

oisko jotaan 100-200m?
enkä ole koskaan käynyt. toisaalta, pari vuotta vasta asunut -kerkeehän tässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 19:12

Ööö... oiskoon jotaki nelkyt tai viiskyt metriä sillai ovelta ovelle. Viimeks kävin naapurin eteisessä vajaa vuos sitten. Ei tuu kyllä käytyä kylässä.