Suututko helposti? Miten ilmaiset suuttumuksesi?

Avainsanat: suuttuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2010 - 10:13

Harvemmin suutun ja jos niin käy en sitäkään ilmaise. Korkeintaan äänen paino hieman kohoaa. Ei sitäkään huomaa kuin ihan lähimmät ihmiset. Sanan säilä kuitenkin heilahtaa osuvasti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2010 - 21:39

Yleensä en koskaan, mutta tuossa keväällä suutuin niin että luonteeni muutui todella paljon. lapsetkin valittivat että räyhään ja komennan. Nyttemmin en enään suutu mistään. Se hyvä puoli tuosta suutumisesta oli, että perheelämä muutui kyllä kannaltani paremmaksi, jos suuttumisesssa nyt yleensä on hyviä puolia - ainakaan jos aina räiskyää ja on vihainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 21:43

Mulla on kyllä todella pitkä pinna, mut aut armias sitä joka mut suututtaa...
Siin lentää linnutkin puista, ja tuo huomaa tasan tarkkaan onnistuneensa...
Mut sit ei kannata mul leperrellä, saa mut nauramaan ja kiukku unohtuu!! (sääli miks hyvää suuttumusta joku haluais mult pilata)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 22:06

Suutun itselleni, juuri eilen viimeksi. Ensiksi lensi tomusokeri purkki ympäri lattialle, no ei se mitään,
seuraavasta kaapista vaniljasokerit levisi lattialle. Oli hyvä, että olin yksin, muutoin se olisi ollut
jonkun vika. En kyllä toiselle suutu helposti, jos suutun pyydän anteeksi käyttäytymistäni.
Tunnustan, että siskolleni suutuin kesällä,mutta itkien menin pyytämään anteeksi ja sain kanssa.
Se oli sellaista suukopua puolin ja toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 00:22

Juu, ja lepyn ennenkuin suuttumus on haihtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 01:02

harvemmin suutun mutta sitten kun on alkanut tarpeeksi viluttaa niin murhasuunnitelmat elävät aika pitkään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 07:15

En suutu kovin helposti, mutta sitten kun se tapahtuu siitä on todella leikki kaukana. Huudan silloin kovaa ja riippuen tapauksesta voin käydä käsiksi. Kerran elämässäni suutuin superpaljon ja tyrkkäsin erään henkilön nurin. En muista milloin olen viimeksi kunnolla suuttunut..sillai tavallisen paljon, ei siis superpaljon.....tosi harvoin siis. Pientä tuiskahtelua sattuu silloin tällöin, mutta sehän on normaalia. Suututtuani olen pitkävihainen ja voi olla etten lepy koskaan ko. henkilölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 09:38

En osaa olla pitkävihainen. Enkä kovin helpolla suuttu kunnolla. Pieniä tuhauksia joskus saattaa tulla. NIinsanotusti vedän herneen nokkaan. mutta osaan puhaltaa sen sieltä uloskin. Ei mitään ongelmia.
En koskaan huuda ,lyö,potki, riko mitään. Puolustaudun tehokkaasti jos joku . Silloin pesee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 11:45

Minua on tosi vaikea saada suuttumaan. Suuttumukseni ilmaisen kenties olemalla välinpitämätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 13:33

En suutu helposti vaikka olen temperamenttinen. Joskus on todella aihetta kiukustua mutta se ei ole suuttumista. Lepyn nopeasti kiukustumisestakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 13:53

Minä helposti suutun ja olen ärhäkkä ääntäni korottamaan, mutta jos asia on pieni mistä suutun niin lepyn nopeasti, mutta jos on tosi suuri se suuttumisasia niin en lepy ollenkaan, aina mieltä kaihertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2010 - 20:29

Olen todella pitkäpinnainen..Kyllä sitä sitten joskus suuttuu kun pinna palaa..Sitten kyllä huuto raikuu...mutta äkkiä senjälkeen lepyn...se tekee ihan hyvää ilmpiirille,kun välillä räjähtää..kun pommi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 22:34

En suutu, mutta jos niin käy, niin koiramme(kin) luikkii pakoon, vaikkei asia edes kohdistunut siihen.