Ovatko härkä taistelut mielestänne eläinrääkkäystä?Minun mielestä ne ovat juuri sitä.

Avainsanat: härkä taistelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 09:44

Härkätaistelu on eläinrääkkäystä pahimmillaan,se pitäisi lailla kieltää.Itse en menisi sitä katsomaan vaikka joku maksaisi siitä minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 11:28

Itse en menisi sitä katsomeen. Olen sen pitänyt aina eläinrääkkäyksenä. Kamalaa.Kauhea kärsimys eläimelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 12:26

Ei niitä muuksikaan voisi määritellä. Onneksi espanjalaiset - ainakin katalaanit - ovat kieltämässä koko homman.

Vielä kun saataisiin eläinkokeet pois niin alettaisiin olla jo inhimillisellä tasolla. Meikkiteollisuuden eläinkokeet ovat saaneet niin paljon vastustusta, että edistystä on jo sielläkin jonkin verran tapahtunut. Samalla tämä palvelee kuluttajia, saadaanhan siten paremmista raaka-aineista valmistettuja tuotteita, joita ei ole tarpeen testata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 13:26

Eläinrääkkäystä pahimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 15:11

Ovat todella sitä. Kammottavaa ja jokuset nauttivat siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 16:40

Aivan kammottavaa.En ymmärrä lainkaan tämän lajin kidutuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 16:45

Espanjalainen kansanperinne..
Mielestäni todella kovaa eläinrääkkäystä...
Jos menisin Espanjaan niin Härkätaisteluun minua ei saisi menemään, moista katsomaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 18:41

Rääkkäystä ovat. Käsittämätöntä julmuutta ihmisiltä eläintä kohtaan. En menisi ikinä katomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 19:39

Olen ihan samoilla linjoilla..todella eläinten rääkäystä..En kyllä menisi ikinä katsomaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 23:49

Aivan käsittämätöntä, miten ihmiset menevät katsomaan, kun eläimiä rääkätään! Itse en taatusti menisi, tekee niin pahaa nähdä moista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 01:56

Lailla pitäisi mokomat touhut kieltää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 11:26

Kummallista on kun EU-direktiivi määrittelee eläinten teurastustavat ja silti Espanjassa voi tätä harrastaa. Yleisestikin ottaen kaikenlainen eläinrääkkäys on tuomittavaa, kuten härkätaistelukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 20:22

härkätaistelut on minun mielestä eläinrääkkäystä, en tajua miten jotkut voivat katsoa semmoista tai edes "harrastaa" sitä. pitäis laissa kieltää tuommonen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:57

On todellakin.