Minkälaisia pikkutapaturmia on sinulle sattunut??

Its olin sunnuntaina menossa uimahallille,kompastuin korokkeeseen,ja sitten olin silmäräpäyksessä maassa..Silmälasien kehykset menivät pahasti mutkalleen..poski on vähän arka..että hyvin osasin syöksyä maahan..kun ei pahemmin käynyt..viimeviikolla katkesi se hammas ja rönyäminen..mikäs on kolmas mitä sattuu...olen taikauskoinen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 09:34

Voi onhan noita (ja vähän väliä) , viimevuonna Sisiliassa, kompastuin ja nilkka muljahti.
Lääkäri Hotellihuoneeseen joka taas määräsi sairaalaan kuvattavaksi..
Taksilla sairaalaan ja unohtivat minut röntgen huoneeseen yli kahdeksi tunniksi..
Jotenkin tiesin olevani kakkosluokan kansalainen, koska vaikka minkä aikaa tuli paikallinen sairaalaan, niin pääsi minua ennen..
Ja olin myös viimeinen joka sieltä pois pääsi...

Kysyjän kommentti

Harmi kun reisussa sattuu tapaturmia..on minullekin sattunut..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 09:34

Jo vuonna 1979 oli varsinainen tapaturma, Liukkaan jään päällä oli lunta ja kaaduin murtaen pahasti nilkkani.
Leikattiin ja meni hyvin muutamia vuosia, mutta sitten kävelin 6 vuotta kyynärsauvoilla, nilkan kuluman vuoksi. Vihdoin pääsin leikkaukseen ja nilkka jäykistettiin ja kepit sain pois.
Se oli sitä Helsingin aikaa. Nyt huomaan terveydenhoito on parempi täällä Keski-Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:42

Voi kyllä minulla on näitä ollut 7 vuotta sitten kompastuin eteisessä ja siinä lensin lattialle mahalleni.Olkapääni meni sijoiltaan.Tämä sama vamma on ollut minulla jo 19 vuotiaasta asti kun polkupyörällä kaaduin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:51

Kaatumisia polkupyörällä,kompasumisia kotona,veitsellä sormeen leikkaamisia,kaikenlaisia turmia on sattunut,mutta onneksi ei mitään vakavampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 13:15

viimeksi kompastusin meitin kattiin. sai kyytiä ja on siitä lähtien hiukka varonnutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 15:10

Olen säästynyt ihmeellisesti tapaturmilta. Ei kai tää ole mikään taika .Usko jos joku on tullakseen niin se sitten tulee.Selkä mulla oireilee aika tavalla. Välillä parempi ja taasen huonompi.Olisi se kiva kaikkien olla terveenä alusta lopuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 18:46

Peukalo on joskus mennyt sijoiltaan. Pimeällä kadulla kompastuin jalkakäytävän korokkeeseen, mätkähdin maahan ja housut polvesta rikki ja polvet verillä. Puotipuksuna lihatiskin takana leikkasin isolla lihaveitsellä peukaloon niin, että luu vain näkyi. Pyöräillessä koira hyökkäsi kimppuun ja puri pohkeesta.
Viimeisin tapaus on, kun istuin sohvalla ja olin juuri hörppäämässä (mieheni) kaljapullosta kun poika hyppäsi samalle sohvalle ja tönäisi minua , pullo osui ikävästi hampaaseen ja hammas lohkesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 01:51

On minulle kaiken laista hupsua sattunut. Harmi noiden kehyksien kanssa. Koita Liisukka toipua. Koputetaan puuta ettei kolmatta kömmähdystä enään perään satu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 11:17

Kirves lipsahti jalkaan. Viisi tikkiä. Nuorempana loukkautumisalttius oli korkealla tasolla. Iän myötä kohellukset jääneet vähemmälle.
Vakuutusyhtiön mielestä kompastuminen ei ole vahinko, vaan johtuu oman tarkkaavaisuuden puutteessta. Liukastuminen sitävastoin on tahaton ja itsestä lähes riippumaton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:53

Ei sen suurempia kuin että olen lekalla osunut pari kertaa sormeeni. Pikkuinen sormi ja pikkutapaturma siis kyseessä.