Huomenta kaikille iki-ihanille napsuille ja hyvää päivän alkua. Millaisessa säässä valkenee tiistai itsekullakin?

Lisätty: 21.09.2010 - 12:42

No niin huomenta uudestaan. Heräsin juuri yhden kahvikupillisen jälkeen. Mummot ja papat nukkuivat lopulta oikein makeasti ja vietimme rauhallisen yön. Aamuyö menikin sitten pienessä hopussa, kun täytyi ottaa monta näytettä, että joutuvat aikanaan labraan. Joskus yökön tehtäviin kuuluu tiettyjen näytteiden ottaminen. Pilvinen on sää täälläkin, mutta ei sentään sada. Vähän kolean tuntuista joten uunin lämmitys lienee seuraava puuhani.

Avainsanat: päivä syys kaunis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 07:52

Hyvää huomenta! Turussa melko märkää.
Mites mummot ja papat ottivat Sinut vastaan?

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Hyvin ottivat loman jälkeen vastaan...ei ne hevillä hoitajaansa unohda ja sehän on tavallaan kiitos tehdystä työstä, kun jopa kaipaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2010 - 07:16

Huomenta Mariaana. Helsingissä harmaa taivas, ainakaan vielä ei sada. +11 C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 07:41

Huomenta kysyjälle ja muillekin. Taivas harmaan pilven peitossa ja vettä sataa. Sadetta luvattu lähes koko päiväksi. Lämpötila näin aamusella noin +11 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 07:43

Sataa ,sataa ropisee hiljalleen. Tuli kuitenkin kostea aamu, vaikka luulin pakkas aamun koittanenee.
Sillee se kaunis mollukka olikin hävinnyt.
Luulin että taitaa mennä valvomiseksi mutta ei hyvin uni maittoi.Täälä 9+ja syksyinen päivä tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 08:09

Kaikille kamuille hyvää ja reipasta huomenta, vaikka pilvistä onkin ja säätila keikuttelee 10 paikkeilla.
Tv mainostaa, että tänäänkin on hieno päivä uskotaan sitä. Sateeltä emme kait välty monikaan.
Minä menen korujenteko kurssille tänään, saas nähdä minkälaisen rintakrossin teen.
Kaikesta huolimatta ollaan positiivisella mielellä, eletään täkin päivä niinkuin se olisi meidän
parhain päivämme, minkä voimme tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 08:44

Huomenta aamuvirkku Mariaana...Aamusta oli ihan kirkasta +5,7 oli asteita...nyt on mennyt taivas pilveen,mutta ei vielä sada +11,5. Sadetta tällepäivälle luvattu...että sateinen taitaa olla viikon ainoa vapaapäivä..toivon mukaan seuraava vapaa ensi maanataina on kaunis päivä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:04

Taivas harmaa ja sataa ropisemalla Airiston reunalla. Puut ravistelevat lehtiään. Lämpötila 13,3 astetta. Syksyinen kostea ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:04

Aurinkoista aamua myös sinulle,tosin se ei kyllä täällä meilläpäin nyt juuri paista,enemminkin on vesikeli.Eilen oli hyväilma ja olimmekin metsäretkellä tuolla rajavyöhykkeellä ja saimme runsaasti kangasrouskuja jotka illalla keitin ja nyt sitten suolaan ne.Sieniä oli kamalasti,mutta ei yhtään haaparouskua nähty.Sienet ovat hyvälaatuisia ,siis melkeinpä nappikokoa ja kyllä saikin pyllistellä tieheään.Rakastan metsää ja siellä vaeltamista tämän rakkaan puolisoni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:27

Sataa, sataa ropisee täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:45

Pilvistä on ja sateista täällä Jämsänkoskella tänään.Saa nähdä tuleeko aurinko enää tänään esiin.Epäilen että ei tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:48

Pirkanmaalla pilvistä, viiri liehuu 45 asteen kulmassa, ei sadetta vielä, mutta varmaankin sitä tänään saadaan. Sisällä viileää, taidan pistää asteen enemmän tuohon puhaltajaan, eihän ole tarkoitus palella. Sitten puen päälleni ja lähden kivikirkonkylään järjestelemään kirpputoritavaroita. Avaan kirpputorin vanhoille romuilleni joskus varmaankin puolen vuoden päästä. Tervetuloa sitten kaikki Napsut! Ilmoittelen tarkemmin ajankohdan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 10:07

Sataa sataa ropisee, siis sateessa ja sataa edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 12:00

sataa ko esterintakalistos eli persiist ... ja tuulee , mutta ei sekään meitin menoa haittaa , koht turkulandiaan ... ja mikä parasta siellä saapi viettää aikaa sisällä .... jotta tulkoot taivaalta vaikka tiskirättejä ei se meitin tahtia haittaa :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 18:47

Tiistai valkeni viileänä ja pilvisenä. Iltapäivällä ropotteli aika lailla vettä ja nyt iltaa kohden sää taas poutaantunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 01:48

Oikein kaunista aamua sinullekin Marjaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 15:23

Aamulla oli pilveä mutta ei synkkää, nyt on kirkastunut huomattavasti eli ei sadetta tule ilmeisesti.
Vauhdikas työpäivä, ei mitään puuhastelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:52

Satoi, satoi, ropisi...