Onkos teillä taivaalla valtava mollikka.

www.youtube.com/watch?v=kToM0b6Wq_E Meillä on että häikäsee jotain talven ennustetta. Mutta kaunista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 22:02

Meillä niitä on kaksi, toinen taivaalla ja toinen järvessä. Sen järvessäolevan huomasin ensiksi, koska se näkyi paremmin ikkunasta. Järvi on tyyni, on melko lämmintä, mutta talvi tuli mieleen...

Kysyjän kommentti

Kaunista katseltavaa.Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 21:44

Jaa, tuo kuu-ukko näkyy valaisevan ja valvottaa muutamia vanhuksia. Itse toivon pysyväni hereillä seuraavat 10 tuntia. Komea on kuutamo kerrassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 22:18

Piti tehdä ihan tarkistus kierros pihalla..Kyllä näytti loistavan suurena pallona..Onneksi kuu ei vaikuta minun nukkumiseen...nukun kuin tukki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 22:23

Kohta näkyy olevan taas täysi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 00:38

Kerrassaan upeaa, niin kuu kuin lailakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 01:56

Mollikka taas melko korkealla, aika painua goisaamaan. Mutt kliffaa päivää kaikill, toivottavast teilläki toi aurinko näyttäytyy! Huamisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 08:48

Ja sen huomaa, on liskojen öitä muutama silloin minulla. En palvo kuuta, mutta tiedän sen vuotessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:07

Olihan se mollikka illalla ja yöllä näkyvissä. Siltansa loi tuohon mökkirantaan. Hieno oli katsella. Tänään näkyy taas olevan toisin. Harmaa ja sateinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:30

Kuu ukkohan tuo on ja kyllä tuo illalla tännkin näkyi, onneksi en kuulu tuohon kuuhulluuteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:48

Eilisliltana huomasin kuun loistavan taivaalla, sitten alkoikin sade vaihteeksi. Torstaina on kuulemma täysikuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 19:15

Eilen illalla näytti kurkkivan ja jos tuo pilviverho tuosta hälvenee niin tänä iltanakin kurkkii varmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:44

Onhan siellä saattanut tuolloin olla vaikka ufoja, mutta ankara pilvipeite esti minun havainnoinnin.