Oletko tutustunut halpoihin "Äkkilähdön" kaikkiin mahdollisuuksiin

Napsussa voit ottaa käyttöösi "Napsun äkkilähtövahti" joka ilmoittaa sinulle sähköpostilla, kun haluamaasi kohteeseen on tarjouksia.
Ota vain käyttöön haluamallasi tavalla toimiva äkkilähtövahti.
www.napsu.fi/matkailu/akkilahdot

Lisäksi löytyy
Tervetuloa äkkilähtöjen pariin! www.akkilahtoopas.fi/

Mistä löydän äkkilähtöjä Espanjaan? www.akkilahtoopas.fi/mista-l...espanjaan/

Saako äkkilähtöjä myös lentokentältä? www.akkilahtoopas.fi/saako-a...okentalta/

Malliksi Tjäreborg www.tjareborg.fi/akkilahdot
Ja Googlaamalla äkkilähdöt - löytyy tietysti lisää mahdollisuuksia.

Kysymykseni johtuu siitä, että joku kerran kysyi asiaa, eikä saanut kunnon vastausta www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/18889

Lisätty: 20.09.2010 - 10:37

Tässä esimerkki Napsusta 17.09.2010 tulleesta Äkkilähdön ilmoituksesta
- lähtö vasta 14.11. joten ei kovin äkkinäinen ?
Hei,
Äkkilähtövahdissasi on uusia hakuehtoihisi sopivia äkkilähtöjä.

Äkkilähtövahtisi hakuehdot
--------------------------------------------------------------------------------
Ilmoitus useintaan: 12 tunnin välein Paikkakunta: Helsinki Matkakohde: Puerto de la Cruz Kesto vähintään: 2 viikkoa Lähtö aikaisintaan: 30.09.2010

Uusimmat äkkilähdöt vahdissasi
--------------------------------------------------------------------------------
14.11. Puerto de la Cruz, Kanariansaaret - 2 viikkoa
Hotelli: Pez Azul **+
Matkanjärjestäjä: Tjäreborg
Hinta: 774 euroa
www.napsu.fi/akkilahto/avf07...f2ba313122
--------------------------------------------------------------------------------
Nämä äkkilähdöt löytyivät Napsusta 17.09.10 klo 10:52.
Äkkilähdöt myydään usein nopeasti, joten osa tässä listatuista äkkilähdöistä on jo saattanut loppua matkanjärjestäjältä. Tarkistathan aina äkkilähtöjen tiedot ennen varaamista. Napsu ei vastaa mahdollisista virheistä äkkilähtöjen tiedoissa.

Äkkilähtövahtisi WWW-osoite:
www.napsu.fi/matkailu/akkila...ahtovahti/ ... (lyhennetty)

-- Napsu

Voit poistaa äkkilähtövahdin osoitteessa: www.napsu.fi/matkailu/akkila...ahtovahti/ ... (lyhennetty)
Voit muokata sähköpostiasetuksia osoitteessa: www.napsu.fi/user/ ... (lyhennetty)

Avainsanat: äkkilähtö äkkilähdöt halvat lähdöt halvat matkat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 00:41

Kiitos linkeistä. Kaikkia palveluja en ole hoksannut käyttää, mutta viimeisimmän matkani tilasin Napsun kautta. Harvemmin on ollut mahdollisuutta ottaa äkkilähtöjä, mutta aion käyttää äkkilähtöjä aina kun siihen on tilaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 07:56

En ole ja tuskin kaikkiin ehdin tutustuakkaan, niistä on ylitarjontaa, jotka ei sitten pidä paikkaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 08:37

Kiitos linkeistä, olen kerran lähtenyt äkkimatkalle, ei hullumpi, oli halvempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 09:24

En ole koskaan käyttänyt äkkilähtöjä, haluan suunnitella matkani viimeistäpiirtoa myöten ajoissa...
Hätäillen ei tule mitään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 09:37

En ole sillä äkkinäisiin lähtöihin ei juurikaan ole mahdollisuuksia. Arvostan myös laatua enmmän kuin halpaa hintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 10:46

On tullut tutustuttua.
Monesti olen delegoinut etsinnän tyttärelle ja valinnut esitetyistä vaihtoehdoista.
Oikean äkkilähdön sai ainakin ennen varsin edullisesti. Viime aikoina ei ole ollut tarvetta, joten nykytilannetta en kovin hyvin tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 12:33

Olen tuota napsun äkkilähtöpalvelua käyttänyt useammankin kerran. Pelittää hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 13:17

Melkeinpä aina olen ottanut äkkilähtöjä...pääsee paljon edullisimmin ja monesti saanut vielä paremman huoneenkin, kuin ne jotka matkan ovat kauan sitten varanneet. Kiitos kuitenkin linkki-vinkeistä, tulee varmaan tarpeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 14:30

Nuorilla perheillä ei ole varaa matkustella.Olen yli 30 ja ikinä en ole käynyt ulkomailla ja mitään en ole siinä hävinnyt.Muut varmaan rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 22:52

En ole läheskään kaikkiin tutustunut..Jossakin vaiheessa tuli Napsun "äkkilähtövahti" ja seurasin hintoja,mutta en sitäkutta ole ottanut äkkilähtöjä..
Nykyään olen varannut matkat hyvissä ajoin..Olen kyllä äkkilähdöilläkin ollut..enkä ole koskaan niihin pettynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 01:15

Minäkin kiitän linkeistä, hyvin hyödyllistä tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:15

Tuttu juttu... en vain käytä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 13:05

Olen käyttänyt paljonkin. Nykyään kyllä omatoimimatkat on halvimpia.