Miten hoidat jakojasi??Otatko jalkakylpyjä??

Minulla on jalkakylpy-laite..minne laitetaan vettä,ja virta päälle tulee ihana tärinä.

Avainsanat: jalkojen hoito.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 11:10

Hoidan jalkojani joka ilta jollain tavalla. Se on tullut vuorotyöläisen tavaksi. Varsinkin, kun koko ajan olen jalkojen päällä työssäni. Harvoin ehtii istumaan muuta kuin autolla ajaessa ja ruoka- sekä kahvitauoilla. Jalat ovat tärkeät meille kaikille ja sen vuoksi niitä pitää hoitaa melkein yhtä paljon, kuin kasvojakin.

Kysyjän kommentti

Jalat on meille todella tärkeät.. kun on paljon jalkojen päällä...että onhan niitä pakko hoitaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2010 - 22:43

Minä käyn usein saunassa ja siellä palju johon lasken heti kuumaa vettä, laitan merisuolaa .Kun menen löylyyn , jalat menee paljuun.Sitten sisällä raspaan ja katson telkkua samalla ja rasvaa hieron paljon .Sukat jalkaan.Taas olo on taivaallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 23:42

Kävin tänään Tallinnassa käsi- ja jalkahoidossa. Kyllä oli hyvä ja ammattitaitoinen palvelu.

Pyhästi olen jaloilleni luvannut viikottaisen kylvetyksen jalkakylpylaitteessa, mutta valitettavasti olen tämän lupauksen enimmäkseen unohtanut. Jalat saavat kyllä päivittäisen pesun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 23:51

Jalkoja pitäisi osata helliä&hoivata mutta itselä se jää siihen,että pari kertaa viikossa nostan saunassa jalat seinälle ja ihan kivalta sekin tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 06:39

Minullakin on sellainen laite ja kerran viikossa teen jalkahoidon itselleni ja joka ilta jalkavoidetta laitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:26

Itse löhöilen kylvyssä pari kertaa viikossa ja krapaan jalan pohjat ja kylvyn jälkeen jalkavoiteella rasvaus ja rasvasukat jalassa nukkumaan.
Tuo vasta hyvältä tuntuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:46

Minulla oli sellainne jökakylpylaite, mutta annoin tyttärelleni, pelkäsin sähköiskua siitä.
No ilisiko se tytär sitten yhtään huonompi kohde.
Liotan pari kertaa kuussa, mutta laitan merisuolaa ja ölyä ja hyvin toimii.
Rasvailen lähes joka ilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:48

En suorita mitään jakoja joten en tiedä vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 18:04

Minullakin on tämä jalkakylpylaite,mutta tuolla se on vaatehuoneen ylimmällähyllyllä.Liotan tavallisessa pesuvadissa jalkojani ja vesi on lämmintä ja siihen on laitettu merisuolaa,sitten hion hohkakivellä kovettumat pois ja vielä huuhdon ja rasvaan.Siinä se on kokojuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 20:18

Tunnustan olevani laiska hoitamaan jalkojani. Joskus kuitenkin laitan jalkakylpysuolaa veteen ja liottelen ja hiukan rapsuttelen jalkojani ja homman päätteeksi laitan kovettumia pehmentävää jalkavoidetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 21:51

Jalkani ovat hieman hankalat hoitaa, lähinnä käytän lääkerasvoja niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 23:55

Teen viikottain säännöllisen jalkakylvyn ja ihan kotona omilla aineilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:23

Jalkahoidossa käyn noin kuukauden välein. Jalka kevyeksi, lumotut tanssikengät jalkaan ja menoksi.