Kumpi on vaarallisempi lapsille pedofiili vai karhu?

Lisääntyvissä määrin suomen kaduilla kulkee miehiä metsästämässä tyttöjä ja poikia.Samoin mielenterveyshäiriöistä kärsiviä on yhä enemmän,koska suomella on rahaa jahdata karhuja,mutta ei hoitaa psykiatrian potilaita.Olisiko media tehnyt karhuista ison numeron jolla peitellään oikeita murheita vai sanoisinko murhamiehiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2010 - 16:03

sanoisin , et pedofiilit koska niitä on joka ikisessä kolkassa ja nekin sikiää niin , et ei niille mitään kauaa mahda ... syy on se, että lainsäädäntömme on ihan lepsu tuossakin asiassa .. nimet ja kuvat lehtiin ja jokaikiseen valotolppaan isoilla julisteilla , niin kuin muidenkin rikollisten esim. rattijuopot , jotka ovat ihan samaa kastia ... et etoo noi tyypit ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2010 - 16:04

Pedofiilit todella, mutta ei karhuakaan voi jättää huomiotta (riippuu kyllä missä lapsi asuu)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 16:15

Sanoisinpa, että pedofiilit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 19:00

Sairaita ihmisiä nyt ihan meidän keskuudessa. Kun on työnnetty hoitolaitoksista koteihinsa.Nimikin on ihan kamala pedofiili. Toivottavasti pysyyvät erossa nuorista ja lapsista.Aikuiset vetäkööt hönöön.
On Karhukin kova juttu jos silmätysten osuu kohdalleen ,mutta kovin on harvassa.Toivottavasti pötkii
pakoon.Olen kohta 60 v.tta enkä ole karhua kohdannut.Mutta kikkelinheiluttajan olen yleisellä paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 20:22

pedofiileja on varmasti enemmän kaupungeissa ja kylien raitilla kuin karhuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 20:53

Kyllä se on varmasti pedofiili.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 21:32

Pedofiileistä on suurempi vaara ainakin näin taajama-alueen lapselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 21:33

Kyllä se pedofili on vaarallisempi..niitä on tosi paljon..Niiden pitäisi saada kunnon rangaistus...vehkeet pitäisi hirttää....ja linnaan kärsimään tekojaan.
Tiedän yhden pedofiilin...joka ei kovin pitkään ollut linnassa..kun hyvin palveli..vapautettin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 21:36

Kyllä se varmaankin pedofiili on pahempi, se pysyy kauemmin salassa. Kuinka moni aikuinen nyt
tunnustaa, että heitä on lapsena käytetty väärin. Ja paljon jää pimentoon vielä.
Varmaankin karhu jos raateli lapsen tai vaikkapa aikuisenkin, eihän sekään oikein hyvä asia ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 22:04

Osuitpa asian ytimeen!
Vastaus on ilmiselvä. Pätee kyllä ihan aikuisiinkin ainakin Kaisaniemenpuistossa ja vähän muuallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 00:08

tosivaarallisia kumpainenkin, ero vaan siinä ettei pedofiilia saa ampua ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 10:14

Aika raju kysymys sinänsä ja erikoinen rinnastus. Ovat kaksi ihan eri asiaa.
Mitä psyykkisiin sairauksiin tulee niitä ei voi parantaa eikä kaikkia rikollisia (laidasta laitaan eriasteisia) ei voida sulkea laitoksiinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 10:56

Katoliset papit on viimeaikoina vienyt voiton molemmista, mikäli uutisiin on uskomista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 21:40

Pedofiilien tekemisiä ei voi missään tapauksessa hyväsyä. Karhun sentään jotenkin ymmärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 22:51

Harvemmin ne karhut kadulla ja netissä esiintyvät. Eli siis pedofiilit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:33

Karhu voi olla säyseäkin, mutta pedofiili ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 13:57

Pedofiili.Sen kauheampaa petoa ei ole olemassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 13:45

karhu ei tykkää ihmisistä - olipa iso taikka pieni. jos käy päälle, paska nakki mutta luontokappale toimii vaistojensa varassa.
pedofiili -se on liukas, kavala. aiheuttaa varmasti elinikäiset haavat. pedofiilillä on aina vaihtoehto ja valinnanvaraa.
eli kyllä se on pedofiili joka on lapselle vaarallisempi.