Herrojen herkku, kuningasten ruoka. Siat ei syö, koirat ei maista. Mikä se on?

Avainsanat: mauste

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 07:29

Miksi suolasta puhutaan vain vaarallisena aineena? Miksi ei voida ymmärtää, että se on erittäin tärkeä osa elimistöämme ja hyvinvointiamme. Ennen tehtiin ruumiillista työtä ja suola oli kaikessa mukana, sitten tuli tämä suolattomuus hapatus, vaikka vieläkin monet tekee ruumiillista työtä?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 01:22

suola

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 06:47

Suola-(Salt på svenska)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 08:15

Suolasta on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 09:04

No se on vanha hyvä aine suola, josta nyt on tehty yksi terveyskauhu asia.
Nykyaikaka lasketaan, että suolan saanti on 1,5 gr /vrk riittävä ja sen piyäisi riittää.siis turvallinen.

Jo haluaa testata suolan saanti tarpeen itselleen niin se on www.sydänliitto.fi, mutta tuskinpa sitä sieltä haetaan.

Lähteet:
sydänliiton kirja loppuosa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 10:01

Liika suolahan pilaa täysin ruuan .Mutta enpä tiennyt että suola.Onko tu herrojen herkku. Minä välillä leikkeleitä testaan kissollani. Ei kelpaa meetvursti,eikä mikään makkaroista, mutta kalkkunaleike kelpaa.Syön itse kalkkunaleikettä.Luotan eläimen tarkkaan aistiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 00:21

Suola sen täytyy olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 17:06

Suola. Ei ole terveydelle vaaraksi - päinvastoin, jos käytät aitoa merisuolaa tai ruususuolaa. Maussakin on eroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 21:23

Vanha janottaa... suola.